Robot
Device 6

Simogo går från den svenska björkskogen till en surrealistisk thriller. Resultatet är unikt och så långt utanför spelvärldens traditionella ramar du kan tänka dig.

#simogo, #year-walk, #device-6


Medlem
Device 6

Verkar vara ett riktigt udda spel. Kanske värt att testa Finns det planer för en Android release?

Medlem

Wow... låter så sjukt mysko att det blir intressant ju! Måste nog införskaffas!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Ganska spännande spel! Precis klarat första kapitlet

Medlem

Sjukt najs att det finns folk som vågar testa göra lite annorlunda spel, dock väcker inte mitt intresse...sätter mig hellre med kommande Assassins Creed Black Flag

Medlem

Pusslösning? Är det sånt man kombinerar med kyskhetsbälte så att man verkligen inte kan "vara nära" varandra?

Medlem
Skrivet av Kvillen:

Pusslösning? Är det sånt man kombinerar med kyskhetsbälte så att man verkligen inte kan "vara nära" varandra?

Phew. Tack! Vågar knappt föreställa mig hur många läsare det är som annars hade missförstått det hela och gjort samma koppling som du.

Nej. Men tack! Vad fel det blev. Rättas nu.


signatur

The irony of being a zombie is that everything is funny, but you can't smile, because your lips have rotted off.

Inaktiv
Medlem

Vill bara passa på att tipsa om ni gillar denna typ av "text" / "spel" så kanske "House of Leaves" är något för er (tror det finns en anpassad och digital iOS version också)!

Medlem

Ser ju riktigt trevligt ut. Tack för recensionen!

Medlem

Simogo blir bara mer intressanta för varje släpp. Ingen annan verkar tänka så lekfullt som de gör just nu och slutresultaten känns så självklara. Synd bara att jag inte kan spela deras spel. En androidrelease hade suttit hur fint som helst och jag hade köpt samtliga spel på en gång.

Medlem

Bra recension, köpte det tidigare idag :).

Medlem
Skrivet av Megaloman:

Simogo blir bara mer intressanta för varje släpp. Ingen annan verkar tänka så lekfullt som de gör just nu och slutresultaten känns så självklara. Synd bara att jag inte kan spela deras spel. En androidrelease hade suttit hur fint som helst och jag hade köpt samtliga spel på en gång.

Håller fullständigt med.

1
Skriv svar