Box Covern´s Underliga värld

Kul att ni gillar tråden, och visst har tråden ett par år på nacken, men det finns massor av sköna covers kvar att le åt Så jag uppdaterar då och då. Fler få gärna bidra om ni hittar någon rolig gammal cover.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Idag är jag på Ghostbusters humör, igen. Fick ett sådant sug efter allt Ghostbusters relaterat sedan jag klarade Ghostbusters The Video Game till årets Summer Challenge.

Hederliga goa C64.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av bloodshed:

grollo_92, vad jag vet så skrev traveller in time senast för tre dagar sen så den här tråden är fortfarande vid liv.

Du har helt rätt! Jag missade helt att det var 16 sidorpå den här tråden. Sista inlägget på första sidan var några år sedan.

Well i guess so.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

"Whats your vektor, viktor"
"Huh"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Sorry for OT, men jag kan inte låta bli att skratta när dom spelar in och visar videos som dessa i "HD".

// edit

Kännde att jag måste bidra med något också, här kommer Crüe Pinball, min favvo till SEGA Mega Drive:

Länken verkar inte fungera, kanske är det ü:et som ställer till det...

*"Fixade länken åt dig, hoppas det var okej.
Kul spel förresten, spelade det bara lite granna hos min vän som hade Mega Drive.
- Traveller"*


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

"Schh, hörde du något?
Näh.
Okej då var det bara jag, ses.
Tja."


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

http://i867.photobucket.com/albums/ab238/Traveller_in_time/41...

"Schh, hörde du något?
Näh.
Okej då var det bara jag, ses.
Tja."

Cross faction co-op?

Commodor LXIV.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

James Bond VS Street Sharks VS Dr. Strangelove eller: Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

"Baronessans övervakande blick dokumenterade varje steg den nyanlände snöskottaren tog"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

NOSTALGIA ATTACK!!!

När man köpte det här spelet följde det med en affisch med samma motiv. Hängde jättelänge på väggen till mitt rum. Kanske den snyggaste, eller åtminstone den mest fantasi eggande boxen någonsin.

Kul var det också. (Tyckte jag då i alla fall. )


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Är det du, Luke Skywalker?

Du har vingar på ryggen, varför låter du någon annan bära dig?

Medlem

Trevlig tråd. Har alla mina egna favoriter till diverse format postade i ett google-album, här:
http://plus.google.com/photos/110507989581185950715/albums

Kanske någon som saknat tråden, eller inte, vem vet. Vad jag vet är att jag ville posta den här.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Håll upp dörren för den som går bakom dig!
Lägg upp varorna på bandet med streckkoden mot dig
Var inte ett troll!
Säg bara godmorgon eller hej till en främling, en sådan liten handling när situationen passar sig lyfter självkänslan hos den du möter.

Det är inte svårare än så.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Uppdraget: ta reda på vad som händer på bilden.

Medlem

Är inte det där slottet lite väl ostadigt placerad? Och hur hamnade den där pingvinen där?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Box Art - Gallery of Shame från Norwich Games Festival.

Skriv svar