En mindre angenäm trailer för Asylum

Robot
Medlem
En mindre angenäm trailer för Asylum

åh jävlar va ja hoppa till där!!! O.o Puuhhhhhhhhh!!!!! Aj mitt hjärta.

Medlem

haha jag stränger alltid av ljud på sånna här spel :D! Jag tror jag skulle kissa på mig annars :P.

zsm
Medlem

Jag älskar skräckspel, och trailer sätter en sjyst stämning tycker jag. Däremot hatar jag jumpscares, det är bara lättja att använda sig av det tycker jag.

ELF
Medlem

Var det inte detta som skulle vara ett typ av point and klick spel?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Avstängd

Ehm... denna trailer har man sett tidigare. Kanske inte här, men jag såg denna trailer för kanske ca nästan 2 år sedan första gången. Sedan igen för ett tag sen då någon sida sa att dom hade kommit med en ny trailer igen vilket var lögn.

Medlem

"Vem säger att spel alltid måste vara roliga?"

Spel som dessa ÄR roliga för dem som är intresserade, de vill ha adrenalinkicken. Ingen spelar spel som är tråkiga.

Medlem

Trailern va ju bra. Hoppas det blir ett bra spel av det.

Medlem

detta är helt klart en gammal trailer eftersom det står coming 2013. Deras senaste datum de har sagt är mars 2014 som de tror sig vara klara.. kan vara längre än så

QRT
Medlem

Samma kille som ligger bakom Scratches, vilket var ett kanonspel. Detta är ett peka-klicka-spel i samma stuk. Spelbart teaser-demo finns att ladda ner här: http://www.facethehorror.com/teaser/

Inaktiv

Beror på vem du frågar.

Medlem

verkar bra. plus jag e lite galen, så man kanske passar in?

Medlem

Wait, what?
Har de rippat Outlast nästan helt igenom eller? XD

Medlem

ser spännande ut

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av ForrestFox:

Wait, what?
Har de rippat Outlast nästan helt igenom eller? XD

Du missade delen i artikeln (dvs större delen) där det står att de första videorna från detta spel dök upp för två år sedan?

Missa inte författarens tidigare spel, "Scratches", där har vi ett spel som vet hur man hanterar atmosfär och stämningssättande toner så man tvingas till kanten av stolen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Avstängd
Skrivet av ForrestFox:

Wait, what?
Har de rippat Outlast nästan helt igenom eller? XD

Det här spelet var påtänkt långt före outlast, och med tanke på att detta är ett point and click spel och outlast är ett fps skräck så är det svårt att nästan rippa det rakt igenom.

Hur många spel har inte outlast rippad då ifall an ska utgå med mentalsjukhus?

1
Skriv svar