Plants vs Zombies 2 – nu även till Android

Robot
Medlem
Plants vs Zombies 2 – nu även till Android

Plants vs Zombies 2: It's about time... we base this game on only in app purchases to ruin your experience.

Medlem

Gratis är godast!

Medlem

Får väl testa innan man lägger sig.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av RozZy:

Plants vs Zombies 2: It's about time... we base this game on only in app purchases to ruin your experience.

Jag har spelat igenom det utan att köpa en enda sak, fungerade hur bra som helst. Har du ens spelat det?

Inaktiv
Skrivet av Glaset:
Skrivet av RozZy:

Plants vs Zombies 2: It's about time... we base this game on only in app purchases to ruin your experience.

Jag har spelat igenom det utan att köpa en enda sak, fungerade hur bra som helst. Har du ens spelat det?

Låter lovande, blir det mycket grinding för att få nycklar och stjärnor, eller går det bra ändå?

Medlem

Nya utmaningar hela tiden och har inte spenderat en krona, PvsZ2 är som ettan ett kanonspel!

Inaktiv
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Glaset:
Skrivet av RozZy:

Plants vs Zombies 2: It's about time... we base this game on only in app purchases to ruin your experience.

Jag har spelat igenom det utan att köpa en enda sak, fungerade hur bra som helst. Har du ens spelat det?

Låter lovande, blir det mycket grinding för att få nycklar och stjärnor, eller går det bra ändå?

Nej, jag tyckte faktiskt inte det blev så mycket grinding. Riktigt skönt spel att slöspela i soffan.

Medlem

jag sitter med en TF201 Asus Transformer men kommer ej åt spelet. Någon som känner till det problemet?

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Glaset:
Skrivet av RozZy:

Plants vs Zombies 2: It's about time... we base this game on only in app purchases to ruin your experience.

Jag har spelat igenom det utan att köpa en enda sak, fungerade hur bra som helst. Har du ens spelat det?

Låter lovande, blir det mycket grinding för att få nycklar och stjärnor, eller går det bra ändå?

Du måste klara av små krav för att få stjärnor och har börjat tröttna på spelet. Känns otroligt enformigt och tipsar hellre om TD maps till WC3 om du vill ha något som håller längre en timme.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar