Plants vs. Zombies 2: It's About Time!

Robot
Plants vs. Zombies 2: It's About Time!

Plantorna och zombierna drabbar samman igen. Och den här gången flyttar de från din trädgård till vilda västern, uråldriga Egypten och de sju haven.

#popcap-games, #plants-vs-zombies, #plants-vs-zombies-2-its-about-time, #ea


Medlem
Plants vs. Zombies 2: It's About Time!

testade lite igår. helt ok, kanske inte lika nytt och roligt som förra gången men bra om man vill fördriva tiden.

Men jag gillade inte EA:s sneaky datainsamling. Tur man kan stänga av den iaf...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

testade lite igår. helt ok, kanske inte lika nytt och roligt som förra gången men bra om man vill fördriva tiden.

Men jag gillade inte EA:s sneaky datainsamling. Tur man kan stänga av den iaf...

Trodde du ja!

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Propy:

testade lite igår. helt ok, kanske inte lika nytt och roligt som förra gången men bra om man vill fördriva tiden.

Men jag gillade inte EA:s sneaky datainsamling. Tur man kan stänga av den iaf...

Trodde du ja!

hehe...ja, numera vet man aldrig riktigt...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Men när kommer det ut till android?

Edit: Ah ser att det ska finnas nu Brainzzzz


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Har spelat detta länge och i min åsikt så har de lyckats polera det första PvZ väldigt väl. Det finns en mängd nya zombies och plantor (medan en del gamla har fått försvinna) och banorna är varierande och roliga.

Det enda jag blev besviken i spelet var att det tog slut lite för fort. Men förhoppningsvis så släpper de nästa värld inom en någorlunda snar framtid så jag kan återuppta spelandet.

/ LordDaimos

Medlem

Funkar verkligen perfekt som mobilspel. Utmanande och i lagom längd för att plocka fram under kortare resor eller toa-besök!

Inaktiv
Skrivet av Propy:

testade lite igår. helt ok, kanske inte lika nytt och roligt som förra gången men bra om man vill fördriva tiden.

Men jag gillade inte EA:s sneaky datainsamling. Tur man kan stänga av den iaf...

Vad för datainsamling?

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Propy:

testade lite igår. helt ok, kanske inte lika nytt och roligt som förra gången men bra om man vill fördriva tiden.

Men jag gillade inte EA:s sneaky datainsamling. Tur man kan stänga av den iaf...

Vad för datainsamling?

under inställningar hittar du info om det. Kommer inte ihåga vad det kallades men det är det sista alternativet. Det skickar viss data till EA. Läste någonstans att spelet plockade uppgifter från adressbok etc. vet inte om det stämmer (låter lite väl extremt) men jag vill ändå inte skicka data i onödan bara för att jag spelar ett spel.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Inget till pc? Nah då blir det inget...-.-

Medlem

Hade ändå föredragit att betala 7kr, eller t.om. 22kr för att slippa konstanta annonser om att köpa fler blommor och frön.

Medlem
Skrivet av dagra90:

Inget till pc? Nah då blir det inget...-.-

Samma här.

Mobilspel ointressant. Fortsätter att spela TD-spel på PC, vilket jag gjort i flera år.

Inaktiv
Skrivet av Nemo:
Skrivet av dagra90:

Inget till pc? Nah då blir det inget...-.-

Samma här.

Mobilspel ointressant. Fortsätter att spela TD-spel på PC, vilket jag gjort i flera år.

Vilka är dina favvos då? Inte så att du testat Defense Technica och kan ge en åsikt?

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Nemo:
Skrivet av dagra90:

Inget till pc? Nah då blir det inget...-.-

Samma här.

Mobilspel ointressant. Fortsätter att spela TD-spel på PC, vilket jag gjort i flera år.

Vilka är dina favvos då? Inte så att du testat Defense Technica och kan ge en åsikt?

Just nu väntar jag väl mest på Defense Grid 2.

Defense Technica har jag inte spelat ännu. Det verkar ha inte fått några superbetyg, men det spelar ingen roll, ska förstås prova det också.

1
Skriv svar