Dunderfläskig samlarutgåva av Gran Turismo 5

Inaktiv
Skrivet av tavener:

Nästan 2000 för det där skräpet? Aldrig.

Skräp och skräp,
föredrar iaf hellre att köpa spelet och inte lägga ut drygt 1000 kr på lite leksaker.

Medlem
Skrivet av tavener:

Nästan 2000 för det där skräpet? Aldrig.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det är väl trevligt med en riktig collectors edition, där man får fysiska (IRL) prylar och inte extra-skräp till spelet som man ändå inte använder.


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av tavener:

Nästan 2000 för det där skräpet? Aldrig.

http://i33.tinypic.com/2m4ypl3.gif

WRC delen är totalkass iaf enligt Simracing..och dem vet vad dem snackar om.

Medlem

WTF? <.<
Det är ju ta mig fan lika mycket som man kan köpa en konsol för. Games>Consoles/PC för all del men shit. xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Har bokat utgåvan för 800:- då jag än inte hittat den dyraste här i sverige, men får discshop den så beställer jag den direkt


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Har avbokat min förhandsbokning av 800:- versionen och har istället beställt denna fetutgåva för 1990:-, denna utgåva kommer att bli unik hittade den hos webhallen


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

12
Skriv svar