Svenskutvecklade The Division visas upp på Gamex

Robot
Medlem
Svenskutvecklade The Division visas upp på Gamex

Lyssnade på P4 på jobbet idag, helt plötsligt så intervjuade dom nån kille från Massive om just detta spel!

Medlem

Känns konstigt numera att se Tom Clancy i speltitlar.

R.I.P...

Medlem
Citat:

då kan du istället svänga förbi FZ:s monter och träffa de i redaktionen som får jobba istället för att spela roliga spel.

Hmmm. I think not!

Medlem

Bra datum att lägga en mässa på..

Medlem

MASSIVE
FUCKING
ENTERTAINMENT

nuff'said

Hade jag vatt där hade jag lugnt hälsat på er, istället för att jönsa runt bland alla frääna spel


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Känns som spelet kan bli skitbra, eller raka motsatsen. Jag hoppas dock på det förstnämnda.


signatur
Medlem
Skrivet av Nemo:

Känns konstigt numera att se Tom Clancy i speltitlar.

R.I.P...

Shit mannen så gammal du låter Tom Clancy's rainbow 6 är väl typ 15 år gammalt eller nått? Var du med när Pong var nyskapande eller? ^^

Medlem

1986 började Tom Clancy släppa spel på sina böcker genom jakten på röd oktober till C64. Good old times

Skrivet av Moortis:
Skrivet av Nemo:

Känns konstigt numera att se Tom Clancy i speltitlar.

R.I.P...

Shit mannen så gammal du låter Tom Clancy's rainbow 6 är väl typ 15 år gammalt eller nått? Var du med när Pong var nyskapande eller? ^^

Tror han refererar till att Tom Clancy har gått över regnbågsbron...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Att spela rainbow 6 efter att ha läst boken var en helskön upplevelse. Jag menar, helt plötsligt var ju Clark och Chavez med på alla uppdrag och ägde terrorister i varje hörn.

Medlem
Skrivet av Moortis:
Skrivet av Nemo:

Känns konstigt numera att se Tom Clancy i speltitlar.

R.I.P...

Shit mannen så gammal du låter Tom Clancy's rainbow 6 är väl typ 15 år gammalt eller nått? Var du med när Pong var nyskapande eller? ^^

Vad är det som låter gammalt?
Och ifall du inte vet så dog Tom Clancy för bara några veckor sedan...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Moortis:
Skrivet av Nemo:

Känns konstigt numera att se Tom Clancy i speltitlar.

R.I.P...

Shit mannen så gammal du låter Tom Clancy's rainbow 6 är väl typ 15 år gammalt eller nått? Var du med när Pong var nyskapande eller? ^^

Vad är det som låter gammalt?
Och ifall du inte vet så dog Tom Clancy för bara några veckor sedan...

Jag som är pantad. Trodde det menades att det var konstigt att se hans namn på spel öht eftersom han först och primärt var författare. My bad!

Medlem
Skrivet av Moortis:

1986 började Tom Clancy släppa spel på sina böcker genom jakten på röd oktober till C64. Good old times

Håller med! Good old times. Airborn Ranger var ochså gjutet. Men det var nog inte Tom som utvecklade det. Men bra var det.

1
Skriv svar