Gameplay från Mafia II

Robot
Medlem
Gameplay från Mafia II

KAN INTE VÄNTA!!!:D

Avstängd

OMG! Det ser fan jävligt bra ut! Och det jag var rädd för innan var att bilfysiken skulle vara som i san andreas - totalt värdelöst. Men bilfysiken verkar lovande
Blir garanterat ett köp.

Medlem

Mitt sommarjobb börjar den 8 augusti och demot kommer 10 augusti !! LÄNGTAR!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

NICE får man lira demot med sitt nya tagentbord som kommer dagen för demot


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Ere bara jag som ser de plötsliga FPS dropsen i gameplay filmen? Eler ere min dator som spökar?

Medlem

Min dator kommer nog in palla Mafia II... längtar tills jag får mitt PS3!!


signatur

Have a good time!

Medlem

OMG! Det verkar som att det finns en healthbar! Var helt inställd på att de tagit bort den och ersatt den med något system där man återfår hälsan efter några andetag. Nu blir det nog att förbeställa trots steamworks

Medlem

PC systemkrav???


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Zpiritual:

OMG! Det verkar som att det finns en healthbar! Var helt inställd på att de tagit bort den och ersatt den med något system där man återfår hälsan efter några andetag. Nu blir det nog att förbeställa trots steamworks

Om du kollar noga så ser du att mätaren fylls på igen efter ett par sekunder, så du får nog räkna med att hälsan återfylls.

Medlem

Ser inte särskilt speciellt ut i denna rulle.

Förmodligen är det konsolernas fel.

Medlem

Måste nog gå emot strömmen här och säga att jag inte alls blev sugen på spelet efter att ha sett filmen

Medlem

Ser ju så jävla underbart ut!!

Medlem

fin grafik, men Nah ser inte ut som ngt speciellt om jag ska vara ärlig, kanske blir ett köp, väntar på lite mer gameplay, filmer och en recension först


signatur

Rwa?

Inaktiv

åååååhååhå vill ha nuuu

Medlem

Ser helt ok ut, ska bli kul att testa demot.

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Ere bara jag som ser de plötsliga FPS dropsen i gameplay filmen? Eler ere min dator som spökar?

De spelar nog på konsol.

Medlem
Skrivet av Annanaz:

fin grafik, men Nah ser inte ut som ngt speciellt om jag ska vara ärlig, kanske blir ett köp, väntar på lite mer gameplay, filmer och en recension först

Eller så testar du demon som kommer nästa vecka. Bara ett tips.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Annanaz:

fin grafik, men Nah ser inte ut som ngt speciellt om jag ska vara ärlig, kanske blir ett köp, väntar på lite mer gameplay, filmer och en recension först

Eller så testar du demon som kommer nästa vecka. Bara ett tips.

oh när? :DDDDD


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Ser inte särskilt speciellt ut i denna rulle.

Förmodligen är det konsolernas fel.

Tror nog det är dina förutfattade meningar, eller brist på glasögon som är problemet ;P
Blir ett grymt spel, med garanti, smiskar nog GTA IV långt (även om det inet är svårt i min bok). Gudfadern-filmerna fast i spelform, mums
Blir att lira på både PC och 360, dumt att begränsa sig om man har hårdvara och plånbok nog

Medlem

Jag börjar snart inse att spelet jag gått och längtat efter varje år sedan jag var student faktiskt snart är här. Helt otroligt. Vilken känsla...

Medlem

Nu är det här snart!!

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Zpiritual:

OMG! Det verkar som att det finns en healthbar! Var helt inställd på att de tagit bort den och ersatt den med något system där man återfår hälsan efter några andetag. Nu blir det nog att förbeställa trots steamworks

Om du kollar noga så ser du att mätaren fylls på igen efter ett par sekunder, så du får nog räkna med att hälsan återfylls.

suck. Trist... Är ju ingen utmaning då. Bara att hålla sig undan i några sekunder ifall något skulle gå snett

Medlem

Haha konsolstyrning. blä. Visa lite pc filmer istället era an*s

Medlem

Ja, jag hoppas det känns lite realistiskt då mafia-filmer för mig oftast har varit det. Rejält med starka scener och ljud som får hjärtat att slå volter! Men det verkar som att ljuden låter RIKTIGT klena, speciellt på Colt 1911 och Thompson geväret. De låter för mjuka som om man har stoppat bomullsvadd i öronen.
Så man kan ju hoppas att man kan göra sitt eget soundpack, fast den tiden är väl förbi skulle jag tro.
Jag hade isf gjort ljudeffekter som är i närhet med ljuden i filmen Public Enemies och HEAT.

Medlem

Själv beställde man Collectors Edition från Spelbutiken. Men då de inte har ngn aning om ifall de skall få in den så avbokade jag beställningen och beställde Nordic Bonus Edition iställt från cdon. Om de nu av ngn anledning får in Collectors Edition köper jag den Direkt

PC-Versionen då

Medlem
Skrivet av KrejzY:

OMG! Det ser fan jävligt bra ut! Och det jag var rädd för innan var att bilfysiken skulle vara som i san andreas - totalt värdelöst. Men bilfysiken verkar lovande
Blir garanterat ett köp.

varför just san andreas? är väl bättre att jämföra med gta4 eller mafia (1)?! det är väl ingen som sagt att san andreas skulle vara realistiskt?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Skrivet av Mikaelh:

Ser inte särskilt speciellt ut i denna rulle.

Förmodligen är det konsolernas fel.

Just det för det kommer vara ett helt annat spel till pc....not.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av KrejzY:

OMG! Det ser fan jävligt bra ut! Och det jag var rädd för innan var att bilfysiken skulle vara som i san andreas - totalt värdelöst. Men bilfysiken verkar lovande
Blir garanterat ett köp.

varför just san andreas? är väl bättre att jämföra med gta4 eller mafia (1)?! det är väl ingen som sagt att san andreas skulle vara realistiskt?

Bilfysiken är knappast dålig i Mafia 1.

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Propy:
Skrivet av KrejzY:

OMG! Det ser fan jävligt bra ut! Och det jag var rädd för innan var att bilfysiken skulle vara som i san andreas - totalt värdelöst. Men bilfysiken verkar lovande
Blir garanterat ett köp.

varför just san andreas? är väl bättre att jämföra med gta4 eller mafia (1)?! det är väl ingen som sagt att san andreas skulle vara realistiskt?

Bilfysiken är knappast dålig i Mafia 1.

Bilfysiken var helt otrolig för sin tid. Sjukt sköna bilar förövrigt. Hoppas det håller i sig!


signatur

Have a good time!

123
Skriv svar