Nytt om andra säsongen av The Walking Dead imorgon

Robot
Medlem
Nytt om andra säsongen av The Walking Dead imorgon

Niiiiice! Blir att äntligen spela 400days nu

Medlem

Ooooooo spännande Telltale kommer säkert leverera godis 8)


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

*Slänger upp feta plånboken och refreshar steam store*

Tyckte första säsongen var ett av de bästa spelen jag spelat. Längtar som fan till säsong 2, ska bli helt underbart att få lite ny info angående den. Ska nog gå och sova så morgondagen kommer snabbare!

Medlem

Spännande!
Just spelat igenom 400 days och det var lite väl kort, precis som alla säger, men det var ju bara uppvärmningen. Får hoppas att det inte dröjer allt för länge innan säsong 2 då

Medlem

Sjukt taggad!

Medlem

Kul. Är heltklart ett intressant spel med bra story men gameplay får man ju ändå säga inte är det bästa i detta spel. Har aldrig riktig gillat qte.

Medlem

Härligt! Som man längtat


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag hoppas det släpps till PS3.

Medlem

CLEMENTIIIIINE! Så fort release börjar närma sig ska jag plöja igenom 400 days för att ladda upp.

Har 400 days något att göra med Clementin och de andra man följde i 1:an?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Är man inte någon från s1 lär det nog bli svårt att få s2 lika bra som ettan. Hoppas man är clementine!

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Har 400 days något att göra med Clementin och de andra man följde i 1:an?

Det har en del beröringspunkter, men framför allt är det en språngbräda inför säsong två. Vill verkligen inte spoila för dig och det tar bara någon timme att spela igenom. Så gör det!

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Har 400 days något att göra med Clementin och de andra man följde i 1:an?

Nej, inte direkt, men det är många referenser. Tycker man absolut ska spela 400 days då det troligtvis kommer påverka S2

Medlem
Skrivet av generalfil:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Har 400 days något att göra med Clementin och de andra man följde i 1:an?

Nej, inte direkt, men det är många referenser. Tycker man absolut ska spela 400 days då det troligtvis kommer påverka S2

Var det? Kommer jag inte alls ihåg, minns mest att det var jäkligt brutalt, speciellt den där junkie tjejens kapitel.

Får ta och spela igenom 400 dayZ igen och fräscha upp minnet


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av generalfil:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Har 400 days något att göra med Clementin och de andra man följde i 1:an?

Nej, inte direkt, men det är många referenser. Tycker man absolut ska spela 400 days då det troligtvis kommer påverka S2

Var det? Kommer jag inte alls ihåg, minns mest att det var jäkligt brutalt, speciellt den där junkie tjejens kapitel.

Får ta och spela igenom 400 dayZ igen och fräscha upp minnet

I shels grupp så är det vernon från episode 4 grupp, i starten av vince så är duck och kenny med, carley eller doug ligger vid vägen osv

Medlem

Underbart! Förövrigt, för er som gillade The Walking Dead, testa The Wolf Among Us! Också sjuuukt bra!

Medlem

Olalalaaa, blir nog fett

Medlem

Spelade klart säsong ett med flickvännen igår, har nog aldrig i mitt liv spelat ett spel som har berört mig så känslomässigt gällande karaktärer och sånt (åtminstone inte känslomässigt på det sättet), mycket mycket bra. Önskar att den här typen av känslor och story ska kunna kombineras med bra gameplay en vacker dag.

Medlem

Wolf among us är ju lätt bättre

Medlem
1
Skriv svar