Gnaget tebax i elitserien...

Medlem
Gnaget tebax i elitserien...

Gött? Som fan!

Det var allt.


signatur
Medlem

Tråkigaste matchen jag sett på länge alltså! Tyckte inte heller att gnaget var värda vinsten. Tror inte heller att dom kom klara sig bra i elitserien. Och med det sagt så tackar jag för mig, hej.

Medlem
Medlem

Visar ju bara att man verkligen bör försöka få till en elitdivision bland topplagen i Europa. Klassen på elitserien sjunker och sjunker och det illustrerar "kvalserien" på ett bra sätt.

Grattis AIK och alla andra mediokra lag i elitserien som förstör svensk hockey.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Du har säkert rätt bjosarn. Jag har egentligen inget som helst intresse av sport hehe. Det är mest av gammal vana jag hejar på AIK. Och tomtens kommentar om matchen stämmer rätt bra också. Jag har sett roligare matcher. Men vafan - en anledning (om det nu behövdes) att ha lite partaj ikväll.


signatur
Medlem

GL HF, kan behövas


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Synd för oss som bor utanför stockholm när idioterna i aik klacken kommer på besök

Medlem

Är dom bråkiga?

Trist att folk inte kan bete sig. Men det känns som att det är mindre tjafs kring hockey än det är kring fotboll. Eller är jag ute och cyklar?


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Är dom bråkiga?

Trist att folk inte kan bete sig. Men det känns som att det är mindre tjafs kring hockey än det är kring fotboll. Eller är jag ute och cyklar?

Ja, du är ute och cyklar. Skillnaden mellan fansen i fotboll och hockey är helt enkelt den att det blir skandalrubriker så fort det lilla minsta händer på en fotbollsarena, medan det måste ske nånting enormt på en hockeyarena för att tidningarna ska skriva något.

Medlem

Jo, det förstås. Sen är det väl lite mer folk runt fotbollen också.


signatur
Medlem
Skrivet av bjosarn:

Visar ju bara att man verkligen bör försöka få till en elitdivision bland topplagen i Europa. Klassen på elitserien sjunker och sjunker och det illustrerar "kvalserien" på ett bra sätt.

Grattis AIK och alla andra mediokra lag i elitserien som förstör svensk hockey.

Jadu. Då blir det nog inte många svenska lag som slåss som titeln då skatten kommer orsaka spelarflykt. För varför ska de nu spela i Sverige då de ändå måste resa runt i Norden/Europa. Nä, då sticker de till ett lag där de får mer pengar netto.

Medlem
Skrivet av Gortie:

Jo, det förstås. Sen är det väl lite mer folk runt fotbollen också.

Säg inte det! Nu när dom är i elitserien kommer det bli mycket mer folk på gnagets läktare.

1
Skriv svar