Diablo 3 - Aktiva Hardcore Spelare

Medlem
Diablo 3 - Aktiva Hardcore Spelare

Finns de aktiva HARDCORE spelare i Diablo 3 här på forumet?

Jag Dinga Paragon 100 för ett tagsedan och är Paragon 5x med min nya gubbe, spelar gärna med fler Svenskar och vi som redan spelar behöver förstärkning på skype ockspå

Avstängd

Med tanke på att FZ är en hata d3 sida så tror jag inte det är många här som spelar, men vad vet jag. Utgår endast efter allt hat som skrivs så fort diablo nämns på sidan.

Medlem

Jag hatar inte på D3 ;p Men spelar inte så mycket för tillfället heller
Sitter och väntar på expansionen bara

Avstängd
Skrivet av metro swe:

Jag hatar inte på D3 ;p Men spelar inte så mycket för tillfället heller
Sitter och väntar på expansionen bara

Nä alla hatar inte, det har jag aldrig påstått. Men många på FZ hatar spelet, vet att det finns dom som gillar det. Jag är en av dessa som tycker spelet är underbart

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av metro swe:

Jag hatar inte på D3 ;p Men spelar inte så mycket för tillfället heller
Sitter och väntar på expansionen bara

Nä alla hatar inte, det har jag aldrig påstått. Men många på FZ hatar spelet, vet att det finns dom som gillar det. Jag är en av dessa som tycker spelet är underbart

Mjo tråkigt nog så är folk snabba på att vara framme och gnälla på det spel dom inte gillar
Det mesta man ser i kommentarsfälten är negativa saker, inte så mycket konstruktiv kritik direkt

Jo spelet är rätt underbart Tråkigt nog så kommer de gear man samlat på sig nu vara rätt så värdelöst när den nya expansionen kommer bara ;p

Medlem

Jag skiter faktiskt fullständigt i alla som hatar spelet, jag söker dom som gillar spelet å gillar å lira de.

[quote=olafpawbelt]

Skrivet av metro swe:

Jag är en av dessa som tycker spelet är underbart

Betyder de att du är en aktiv HC spelare tro? :), eller kanske ska bli en?

*edith* blev nått konstigt i citeringen men ni förstår nog:>.

Avstängd

[quote=nordre]Jag skiter faktiskt fullständigt i alla som hatar spelet, jag söker dom som gillar spelet å gillar å lira de.

Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av metro swe:

Jag är en av dessa som tycker spelet är underbart

Betyder de att du är en aktiv HC spelare tro? :), eller kanske ska bli en?

*edith* blev nått konstigt i citeringen men ni förstår nog:>.

Nä tyvärr så är jag ingen vidare HC spelare, dör relativt snabbt på det

1
Skriv svar