Vilka säljer Psyko 5.1 PC Gaming Headphones?

Medlem
Vilka säljer Psyko 5.1 PC Gaming Headphones?

Jag vill hjärna inhandla dessa lurar som lär ha funnits i över 1 år nu
Psyko 5.1 PC Gaming Headphones
http://www.psykoaudio.com

Det intressanta är att enligt en del artiklar på Svenska skulle dessa kommit
ut i handeln redan hösten 2009, men det finns inte en käft-firma i hela Sverige som har tagit in den uppenbarligen, iaff finns det inga prisuppgifter

Någon här som känner till statusen för åbäket inom landets gränser? om den ens någonsin kommer

Nej jag vill inte beställa ifrån UK i värsta fall, jag har inte en jävla aning om hur man beställer saker ifrån utlandet & speciellt inte över nätet, och det är ett oerhört komplicerat ingrepp att lyckas ro projektet i hand om man är så sinnesförvirrad som undetecknad

Medlem

Det verkar som att dom är slut för tillfället och bara säljs via hemsidan.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Det verkar som att dom är slut för tillfället och bara säljs via hemsidan.

Aah nu ser jag detta när man trycker på "order now" ja
Indikerar tror du den texten att lurarna ochså funnits på Svenska marknaden?
eller har dom alltid enbart sålts på engelska och via deras egen hemsida enbart dessutom?
jag tycker utlandet borde väll också praktisera vitvarubutiks-köret över nätet? eller så är det väll utvecklarna av lurarna som helt enkelt är lite "psykopatiska" (fniss) och ville ha ensamförsäljning från sin lilla html?

Medlem

Googlade lite och hittade mest tester, men det fanns en svensk sida som skrev lite om Psyko 5.1 här.

Dom skriver att de ska lanseras i vår och kommer att kosta runt 300$ men det står inte hur var och när. Har kollat lite på de stora utländska affärerna och de verkar inte ha något i lager eller inkommande, så jag kan väl anta att de satsar hårt på deras egen webbshop ja:)

1
Skriv svar