Battlefield 4 redan patchat

Robot
Battlefield 4 redan patchat

Multiplayer-uppdatering redo till den svenska premiären i övermorgon.

#battlefield-4, #dice


Medlem
Battlefield 4 redan patchat

Varför är releasen ens sen till Sverige? Vilken anledning?

Medlem
Skrivet av Urbandurban:

Varför är releasen ens sen till Sverige? Vilken anledning?

EA.

Medlem
Skrivet av Urbandurban:

Varför är releasen ens sen till Sverige? Vilken anledning?

EA = USA
USA = Ska ha allt först

Redaktör

Brukar vara så att spel släpps tisdagar i Nordamerika och torsdagar i Europa.


signatur
Medlem

Ljudbuggar, lite krascher, ett buggat vapen fanns igår iaf. Förhoppningsvis det som är fixat

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Urbandurban:

Varför är releasen ens sen till Sverige? Vilken anledning?

EA = USA
USA = Ska ha allt först

Skräll att Asien fick det först då?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Urbandurban:

Varför är releasen ens sen till Sverige? Vilken anledning?

EA = USA
USA = Ska ha allt först

U Jelly? USA är bästa landet.

Medlem
Skrivet av Lesnitsky:

U Jelly? USA är bästa landet.

Hur är USA bästa landet?

Medlem

vem köper ens versionerna på skiva nu för tiden, det är ju helt 90-tal en annan har ju inte ens cd-spelare i datorn då det varit helt onödigt sen 5 år tillbaka ungefär.


signatur

//monster

Medlem

och usa är inte bäst, dom är simpelt nog beta-testare åt resten av folket.


signatur

//monster

Inaktiv
Skrivet av Satheus:
Skrivet av Lesnitsky:

U Jelly? USA är bästa landet.

Hur är USA bästa landet?

Don't feed the trolls, alternativt så menar Lesnitsky att USA tycker det.

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

vem köper ens versionerna på skiva nu för tiden, det är ju helt 90-tal en annan har ju inte ens cd-spelare i datorn då det varit helt onödigt sen 5 år tillbaka ungefär.

Samlare och såna som vill ha lite extra bling som inte medföljer digitala kopior..?

Medlem

Saken är ju den att så fort de skickat iväg en Gold Master till tryckeriet så fortsätter de ju jobba med spelet så dag-0-patchar är ju lika standard som att ta på sig byxorna när man går ut och handlar.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

FZ patchen släpptes till PC via origin såg jag förut. BF4 uppdaterades när jag startade origin


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Urbandurban:

Varför är releasen ens sen till Sverige? Vilken anledning?

EA = USA
USA = Ska ha allt först

Skräll att Asien fick det först då?

USA förflyttar ju all sin verksamhet till Asien. Verkar som att det även gäller spelreleaser nu för tiden.

Medlem
Skrivet av Harry Coma:
Skrivet av monsterbenke:

vem köper ens versionerna på skiva nu för tiden, det är ju helt 90-tal en annan har ju inte ens cd-spelare i datorn då det varit helt onödigt sen 5 år tillbaka ungefär.

Samlare och såna som vill ha lite extra bling som inte medföljer digitala kopior..?

Det är ju betydligt dyrare på Origin jämfört med butik dessutom.

Medlem

Haha, fail.

BF3 dödade helt mitt intresse för Battlefield som byggdes upp i och med att jag spelat massor av BFBC2 med kompisar.

Medlem

Förladdat och KLART på Origin.

Det ni.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Haha, fail.

BF3 dödade helt mitt intresse för Battlefield som byggdes upp i och med att jag spelat massor av BFBC2 med kompisar.

tänkt då på mig som spelat BF på allvar sedan BF2


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Skrivet av Krayze:

FZ patchen släpptes till PC via origin såg jag förut. BF4 uppdaterades när jag startade origin

Tänkte säja det att origin patchar väll sina spel automatiskt som steam?!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Remus:

Förladdat och KLART på Origin.

Det ni.

Då är det bara och börja spela! Starta origin med en vpn från korea eller usa. Sen stänger du av den. Finns en massa servrar från europa redan

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Atlas Tasume:

Haha, fail.

BF3 dödade helt mitt intresse för Battlefield som byggdes upp i och med att jag spelat massor av BFBC2 med kompisar.

tänkt då på mig som spelat BF på allvar sedan BF2

Eller mig som spelat sedan 1942, och spelade med oräkneligt antal häftiga moddar, men ändå sitter jag inte och gnäller åt det tycker ändå BF3 och BF4 är bra spel. Förstår faktiskt inte heller vad som var så dåligt med BF3 jämfört med BC2(mp). Det var när dom tog bort modsupport som jag tappade lite intresse i serien. Tänk er Forgotten hope, Pirates, Interstate, Point of Existence och Project reality till ett nytt BF-spel.

Medlem

Är det inte så att det släpps på fredag första november i Svergie/Europa?

Medlem

Gött! Hoppas det fixar så att man inte blir utslängd ur matcher hur som helst utan anledning och krascherna. Har fölorat nog med xp på det nu


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Atlas Tasume:

Haha, fail.

BF3 dödade helt mitt intresse för Battlefield som byggdes upp i och med att jag spelat massor av BFBC2 med kompisar.

tänkt då på mig som spelat BF på allvar sedan BF2

Eller mig som spelat sedan 1942, och spelade med oräkneligt antal häftiga moddar, men ändå sitter jag inte och gnäller åt det tycker ändå BF3 och BF4 är bra spel. Förstår faktiskt inte heller vad som var så dåligt med BF3 jämfört med BC2(mp). Det var när dom tog bort modsupport som jag tappade lite intresse i serien. Tänk er Forgotten hope, Pirates, Interstate, Point of Existence och Project reality till ett nytt BF-spel.

Körde 1942 jag med, men fastnade inte förrän BF2. Det är nog enbart Vietnam jag aldrig kört. Hade nästan glömt bort PR! hur bra som helst! körde det en hel del och det hade varit kul med en BF3/4 PR-mod. Det fristående känns inte lika intressant...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Haha, fail.

BF3 dödade helt mitt intresse för Battlefield som byggdes upp i och med att jag spelat massor av BFBC2 med kompisar.

Inte så mycket till intresse att döda då..

Som gammal (jättegammal) BF fan så måste jag säga att jag tycker dom har fått till "BF känslan" bättre än på länge..

Alltid nåt.

Medlem

Jag älskar BF spelen, och BF4 kommer bli bra. Men jag tyckte att BF3 var bra, jag har inte riktigt förstått varför så många känner negativt för BF3/BF4 eller t.om frostbyte motorn? Det är ett jävla gnäll jämt om dessa saker, jag misstänker att dom flesta retar sig bara på EA, att i grunden är det inte sjävla spelen dom inte gillar, utan EA´s girighet? Jag medger att EA är giriga, och att DICE är idioter som nånsing blev en del av "djävulen", men alla kan inte vara genier som jag? Men däremot är DICE jävla genier på spel, speciellt MP spel. Och frostbyte motorn är genialt bra, och det jag gillar mest är ljud "motorn" som dom har skapat, lätt bästa ljud i krigspel nånsin. Inte bara vapen ljuden, utan alla eko ljud och så vidare. BF4 är kul, BF3 är kul, BF2 är kul, Dice har nog aldrig gjort ett spel som inte är kul. Så alla 1337 spelare som jämt gnäller om moddar, hur dålig klan support det är m.m, tycker inte alls synd om dom, för 95% av dom som spelar BF spel, har aldrig eller kommer aldrig spela i klaner?

Kan nån säga vad det är ni hatar så mycket med BF3-4->, jag vill veta...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Atlas Tasume:

Haha, fail.

BF3 dödade helt mitt intresse för Battlefield som byggdes upp i och med att jag spelat massor av BFBC2 med kompisar.

tänkt då på mig som spelat BF på allvar sedan BF2

Tänk då på mig som spelat sedan BF1942 och faktiskt gillar BF4 grymt mycket!

BF3 var en tragisk BFBC-kopia, BF4 ser ut att bli faktiskt en modern och "värdig" uppföljare till BF2.

Jag är faktiskt nöjd!

Medlem

Då kanske du ERIAND kan svara mig, vad var det för fel på BF3? Alltså lite mer konkret än, "det var en bad company kopia"? Jag är nyfiken, så jag trollar inte.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

12
Skriv svar