Tävling – vinn Battlefield 4!

Medlem
Skrivet av karatekex:

Rolig tävling! Gillar när jag får klura lite

Håller med till fullo! Känns vettigt att man ska behöva tänka efter lite innan man bara slänger in alla svar. (Om man inte har varit en hardcore-DICE-are från starten förstås)

Medlem

Kul med lite kluriga frågor! Tyckte inte de var så farliga när man tänkte efter lite. Fick lite flashbacks från när man testade första Battlefield för alldeles för många år sedan.
/Nostalgi

Lycka till allihopa!

Medlem
Skrivet av kallamamran:

Fråga 3 är ju en riktig slamkrypare där två av svaren enligt mig är lika rätt Vad sjutton svarar man då... Gör om, gör rätt Webhallen Fast... Jag kan ta ett flak Volt som kompensation för den dåliga frågan

DICE har varit inblandade i två av de tre spelen som listades. Alltså finns det bara ett rätt svar.
Inget fel på den frågan.

Medlem
Skrivet av LordMunchy:
Skrivet av kallamamran:

Fråga 3 är ju en riktig slamkrypare där två av svaren enligt mig är lika rätt Vad sjutton svarar man då... Gör om, gör rätt Webhallen Fast... Jag kan ta ett flak Volt som kompensation för den dåliga frågan

DICE har varit inblandade i två av de tre spelen som listades. Alltså finns det bara ett rätt svar.
Inget fel på den frågan.

Fattade jag frågan omvänt... Noooooooo!


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Medlem
Skrivet av kallamamran:
Skrivet av LordMunchy:
Skrivet av kallamamran:

Fråga 3 är ju en riktig slamkrypare där två av svaren enligt mig är lika rätt Vad sjutton svarar man då... Gör om, gör rätt Webhallen Fast... Jag kan ta ett flak Volt som kompensation för den dåliga frågan

DICE har varit inblandade i två av de tre spelen som listades. Alltså finns det bara ett rätt svar.
Inget fel på den frågan.

Fattade jag frågan omvänt... Noooooooo!

Tja. Frågan var ju vilket av dem som DICE INTE varit inblandade i, så risken finns ju att man gör det...

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av psychonaut:

vågar jag påstå att 4an inte har korrekt svars alternativ?

Vågar påstå att det har ett klockrent sådant

Jag tror jag har svarat rätt på den enligt vad Webhallen/FZ anser vara rätt, och tänker man logiskt så finns det ett enda svar. Däremot finns det ingenting som styrker någon av svaren i den frågan och dessutom finns det intervjuer som visar på att det "logiska" svaret är helt inkorrekt, så jag vågar påstå väldigt klart och tydligt att Pyschonaut har rätt.

Redaktör
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av psychonaut:

vågar jag påstå att 4an inte har korrekt svars alternativ?

Vågar påstå att det har ett klockrent sådant

Jag tror jag har svarat rätt på den enligt vad Webhallen/FZ anser vara rätt, och tänker man logiskt så finns det ett enda svar. Däremot finns det ingenting som styrker någon av svaren i den frågan och dessutom finns det intervjuer som visar på att det "logiska" svaret är helt inkorrekt, så jag vågar påstå väldigt klart och tydligt att Pyschonaut har rätt.

Det finns givetvis underlag för att ett av alternativen är rätt. Och givetvis kan vi inte berätta vad det är förrän tävlingen är slut.


signatur
Medlem

Tror jag svarade fel på andra frågan och har ingen aning om tredje, men jag håller tummarna

Medlem

Shut up and take my answers!


signatur

"Blott den är vis som förstår att han inget begriper"

Medlem

6:an var helt klart svårast, blir orolig nu om jag missade rätt svar

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av psychonaut:

vågar jag påstå att 4an inte har korrekt svars alternativ?

Vågar påstå att det har ett klockrent sådant

Jag tror jag har svarat rätt på den enligt vad Webhallen/FZ anser vara rätt, och tänker man logiskt så finns det ett enda svar. Däremot finns det ingenting som styrker någon av svaren i den frågan och dessutom finns det intervjuer som visar på att det "logiska" svaret är helt inkorrekt, så jag vågar påstå väldigt klart och tydligt att Pyschonaut har rätt.

Det finns givetvis underlag för att ett av alternativen är rätt. Och givetvis kan vi inte berätta vad det är förrän tävlingen är slut.

Det förstår jag naturligtvis men det skall bli spännande att få höra vad underlaget är

Medlem

Phew, det var lite klurigare än vanligt!

Medlem

*Håller tummarna*


signatur

Joskofejs

Medlem

Alla rätt! Tyvärr ingen vinst (som vanligt)

Medlem

Kom igen! nu hade jag alla rätt igen och ingen vinst :'( Iaf...Grattis!

123
Skriv svar