Strul med EA Store

Inaktiv
Strul med EA Store

Hej,

beställde Dragon age deluxe som en digital nerladdning från EA games.

Spelet aktiverades midnatt onsdag/torsdag och allt var frid och fröjd.

de har tyävrr fortfarande inte lyckats leverera allt som paketet ska innehålla trots att koderna enligt bekräftelsemail skulle komma diret vid release.

Supporten verkar inte läsa mail och om man "chattar" så frå man inklipp från en maill om "24-48 hours"

Detta trots att både D2D och Steam klarar av att leverera koderna direkt vid aktivering av spel.

Det är inte direkt kul sitta och vänta med att spela då orsaken till en förbeställning var att jag kunde spela det nu när jag är ledig...

Om ni ska köpa elektroniska nerladdningar, undvik EA store om spelet finns på D2D eller Steam

/Seb

Medlem

Läste om det någon annanstans, även att den där andra tjänsten som jag glömt namnet på har problem med tilläggen som finns tillgängliga. Segt helt klart, och riktigt dåligt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Det verkar ju som om vissa personer får hjälp när de chattar med support medans andra inte får det.

Känner jag EA rätt kommer de göra nada för att kompensera mig heller trots de pengar de var så snabba att ta emot.

Inaktiv

Fortfarande inga koder för DLC... Hur värdelösa kan ett företag bli egentligen? Som sagt, om ni har tänkt köpa en elektronisk version av ett spel är nog EA store helt fel.

1
Skriv svar