Assassin's Creed IV: Black Flag

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

soffa + ett par kalla...givet.

Jag skulle så gärna vilja se din soffa någon gång. Så som du pratat om den genom åren här på forumet så måste den nästan vara magisk eller något

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av WarpGuN:

soffa + ett par kalla...givet.

Jag skulle så gärna vilja se din soffa någon gång. Så som du pratat om den genom åren här på forumet så måste den nästan vara magisk eller något


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av eatem:

Frågan är om jag vill spela detta på ps4 eller på min två år gamla PC (med ett Gforce GTX 580)?

Det lär vara läckrare på PS4 va? (Och dubbelt så dyrt)

Knappast, de nya konsolerna verkar få svårt att köra spelen i 1080p. Tror nog att spelet ser bättre ut på pc än ps4

Medlem

Ja, det ska ju bli snyggare på PC då ögongodiset är snyggare tack vare att ubisoft och Nvidia sammarbetar.
http://www.pcgamer.com/2013/10/29/assassins-creed-4-black-fla...

Ett par kalla i soffan går ju med PC versionen också Sådant är det inte konsollexklusivt. Dessutom ingår aveline uppdragen i digital deluxe utgåvan

Inaktiv

:evil:Storyn suger men multiplayern äger 7/10

Medlem

Nämen, det loutar åt att Ubisoft rykt upp sig även här.
Assassins creed serien var något jag verkligen tyckt dykit rätt hårt på senare tid särskligt med det enormt medikora Assassins III som jag nog får säga var det bedrövligaste i serien efter ettan.

Ser att fler tycker det här är en rejäl upphämtning men desvärre är jag skeptisk och lär vänta till spelet faller i pris innan jag införskaffar det (och med lite tur kommer det i ps plus om ett halvår haha)


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

ser skoj ut gillar pirat spel..men jag kan redan gissa at man inte kan spela som kvinlig karaktär?

Inaktiv
Skrivet av Thunde:
Skrivet av eatem:

Frågan är om jag vill spela detta på ps4 eller på min två år gamla PC (med ett Gforce GTX 580)?

Det lär vara läckrare på PS4 va? (Och dubbelt så dyrt)

Knappast, de nya konsolerna verkar få svårt att köra spelen i 1080p. Tror nog att spelet ser bättre ut på pc än ps4

Det blev till PC Billigast så.

Inaktiv
Medlem

Vänta nu, autopilot i kontrollen? Kan någon förklara närmare? (Aldrig spelat nåt Assassin's Creed-spel)

12
Skriv svar