Välj rätt grafikdrivrutiner för Battlefield 4

Robot
Välj rätt grafikdrivrutiner för Battlefield 4

Dice tipsar om vilka grafikdrivrutiner som funkar bäst just nu för Geforce och Radeon.

#battlefield-4, #dice, #amd, #nvidia


Medlem
Välj rätt grafikdrivrutiner för Battlefield 4

Så senaste nvidia uppdateringen... ja, det kunde jag nog också kunnat gissa mig till xD

Medlem

13.11 Beta7 är riktigt buggig för mig. Tråkigt att amd inte hann med en färdig version. Går nog tillbaka till en äldre version.

Minns hur det var med bf3 i början. Borde egentligen ha väntat några månader... nåväl


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Får ändå frys sound loop buggen med nyaste, så som många andra.

Fast spelet är ju inte släppt än, så jag får väl lugna mig med att klaga

Medlem

Jag liksom hoppar upp och ner vad jag än gör..
Tror det har att göra med hur taggad jag är inför nattens lirande..

Medlem

AMD Athlon drivers. Fan rullar spelet på en såpass fräsig CPU ens?

Medlem

Jag väntar tills Premium Edition kommer ut, förhoppningsvis så har de då fixat en del av buggarna.


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

Medlem

PC och PS3 nu sedan blir de upgrade till PS4 Hadde till pc/xbox/PS3 till BF3, Blev mäst xbox då men just nu känns de som ingen man känner kommer köra xbone.

Medlem
Skrivet av Enforcer:

Jag väntar och skaffar det till ps4 istället

Kör du det med kontroll då eller med mus och tangentbord?


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av Harry Coma:

Jag liksom hoppar upp och ner vad jag än gör..
Tror det har att göra med hur taggad jag är inför nattens lirande..

är servrarna öppe vid 00?

Medlem
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av Enforcer:

Jag väntar och skaffar det till ps4 istället

Kör du det med kontroll då eller med mus och tangentbord?

Jag kör med DS4 handkontrollen, Alan Kertz Lead Core Gameplay Designer på BF4 har sagt att det inte kommer att fungera med mus och tangetbord på PS4. Men för den som vill köra med mus kan ju använda Frag FX istället, vet dock inte hur pass bra det funkar.

Medlem
Skrivet av hastapan:
Skrivet av Harry Coma:

Jag liksom hoppar upp och ner vad jag än gör..
Tror det har att göra med hur taggad jag är inför nattens lirande..

är servrarna öppe vid 00?

Dom har varit öppna länge (för PC iaf). Jag började spela i förrgår.
Det är bara tidschecken när du startar Origin som måste stämma. Så det borde ju vara vid 00

Medlem

Uppdaterad och redo, men väntar nog tills imorrn med att köpa spelet...är inte sugen på att köa utanför Webhallen i det här vädret

Medlem
Skrivet av Enforcer:
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av Enforcer:

Jag väntar och skaffar det till ps4 istället

Kör du det med kontroll då eller med mus och tangentbord?

Jag kör med DS4 handkontrollen, Alan Kertz Lead Core Gameplay Designer på BF4 har sagt att det inte kommer att fungera med mus och tangetbord på PS4. Men för den som vill köra med mus kan ju använda Frag FX istället, vet dock inte hur pass bra det funkar.

Okej. Själv blir jag handikappad om jag kör med kontroll, måste ha mus och tangentbord för att ha bra kontroll. Så för mig blir det pc.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

13.11 beta8 är de senaste drivrutinerna till "Athlon"

Medlem
Skrivet av Manna:

AMD Athlon drivers. Fan rullar spelet på en såpass fräsig CPU ens?

Var Tomas lite full på jobbet kanske?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar