Planetside 2 till PS4 tidigt nästa år

Robot
Avstängd
Planetside 2 till PS4 tidigt nästa år

Känns klyddigt att spela på konsoll. Det är nästan krav på teamspeak eller mumble när man sitter 50 - 70 pers och tjötar, dessutom då som spelet är som roligast!

Medlem

jahaja, jag som verkligen trodde det skulle komma med release.. trist.

Medlem

Lira dagligen PS2, undra om man kan använda samma konto/göbbe på PC och PS4:an?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

jkw
Medlem

Börjar se glest ut på titlar till release nu, är det något mer än KillZone och Battlefield 4 som kommer? Och nej, fjantiga jävla sportspel räknas inte!

Medlem
Skrivet av jkw:

Börjar se glest ut på titlar till release nu, är det något mer än KillZone och Battlefield 4 som kommer? Och nej, fjantiga jävla sportspel räknas inte!

Du är fjantig,sportspel är skitkul!

Medlem
Skrivet av jkw:

Börjar se glest ut på titlar till release nu, är det något mer än KillZone och Battlefield 4 som kommer? Och nej, fjantiga jävla sportspel räknas inte!

Resogun!

Medlem

PS2 på PS4 o folk sa att den inte var bakåtkompatibel

Inaktiv

Planetside 2 kommer att lagga apa på en konsoll (oavsett konsoll), såvida dom inte har optimerat grafikmotorn en hel del sedan kanske ett år tillbaka, då när jag testade det.

Medlem
Skrivet av Morlizer:

PS2 på PS4 o folk sa att den inte var bakåtkompatibel

Den får en liten applåd...

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Planetside 2 kommer att lagga apa på en konsoll (oavsett konsoll), såvida dom inte har optimerat grafikmotorn en hel del sedan kanske ett år tillbaka, då när jag testade det.

dom har hållit på att optimera i månader nu


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av edgren:

Planetside 2 kommer att lagga apa på en konsoll (oavsett konsoll), såvida dom inte har optimerat grafikmotorn en hel del sedan kanske ett år tillbaka, då när jag testade det.

dom har hållit på att optimera i månader nu

Ska tydligen klara och köras på "ultra". Så: Let the shitstorm begin!

Medlem

Kommer Xboxone också ha free-to-play spel? Nån som vet?

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av edgren:

Planetside 2 kommer att lagga apa på en konsoll (oavsett konsoll), såvida dom inte har optimerat grafikmotorn en hel del sedan kanske ett år tillbaka, då när jag testade det.

dom har hållit på att optimera i månader nu

Suveränt! Då får det bli att testa spelet igen, när jag väl har mer diskutrymme xD

Medlem
Skrivet av karatekex:

Kommer Xboxone också ha free-to-play spel? Nån som vet?

Killer instict om man nu kan räkna det.
Project Spark, World of Tanks (kanske),


signatur

God is dead

Medlem

kanske dax för en ny recension av spelet? den förra hävdade ju att spelet är Pay to win, vilket det verkligen inte är

1
Skriv svar