Travis Fimmel är aktuell för huvudroll i Warcraft-filmen

Robot
Travis Fimmel är aktuell för huvudroll i Warcraft-filmen
Medlem
Travis Fimmel är aktuell för huvudroll i Warcraft-filmen

Tror ändå det här kan bli rätt bra. Höga förhoppningar dock, får hoppas de inte misslyckas.

Medlem

Man vill ju givetvis hoppas på att detta löser sig. Men varför gör man en filmatisering, ärligt talat?

Vi har sett Blizzards talang för trailers och intros. Jag ser hellre att de gör animation än en filmatisering. Alla dagar.


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Inaktiv

Kan ju vara trevligt om dom lyckas, men som sagt. Varför inte göra det i samma stil som deras intron & trailers?


signatur

The definition of insanity?

Medlem

signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

2 ord: Pengar & Tid. EXTREMT kostsamt gentemot en vanlig film.

Medlem
Medlem

Man hade ju hoppats på en animerad rulle faktiskt. Men det blir nog bra ändå!

Medlem

Hoppas bara inte han har den sämsta engelskan i WC också.

Medlem

Hade hellre sett sett en CGI eller nån tecknad stil.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bra att castingen knappt är klar nu när spelet är döende..

Medlem

Hoppas filmen blir bra, Mörk, rå och blodig. Vill se feta krig, större än sagan om ringen och förräderi.

Medlem

Kan det vara Danath, månntro? Eller tror vi filmen enbart kommer att utspelas under wc1-eran? Har faktiskt inte hängt med ryktena...

Angående animation, de kanske inte fvill riskera ett nytt Square. Vi vet ju vad som hände med Square efter den pengapytsen.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Hoppas filmen blir bra, Mörk, rå och blodig. Vill se feta krig, större än sagan om ringen och förräderi.

Gissar på mainstream PG13 för att maximera vinsten för filmbolaget, tyvärr


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Skribent

Tripp, Trapp, Thrall. Jag kräver att Thrall är med.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Tripp, Trapp, Thrall. Jag kräver att Thrall är med.

Med tanke på att filmen troligen utspelar sig under Warcraft 1 så är Thrall nog inte född än.

Medlem
Skrivet av Cirez:

Hoppas bara inte han har den sämsta engelskan i WC också.

Retar mig också på det i Vikings. Men han är ju från Australien så det borde inte vara något problem.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Ichinisan:

Man vill ju givetvis hoppas på att detta löser sig. Men varför gör man en filmatisering, ärligt talat?

Vi har sett Blizzards talang för trailers och intros. Jag ser hellre att de gör animation än en filmatisering. Alla dagar.

Men tänk så blir det här något helt otroligt skarpt! Visst, att se det i animerat format skulle vara mer ett "safe card". Men jag ser hellre en riktig filmatisering. Efter så många år i ett animerat universum, så ser jag verkligen fram emot det här! Hoppas verkligen på något spektakulärt.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Bra att castingen knappt är klar nu när spelet är döende..

Spelet? Döende? Hah! Ja, det har tappat subscribers, men det är ändå miljontals spelare kvar. Och med tanke på att det är jävligt billigt att hålla ett sådant spel vid liv nuförtiden jämfört med för tio år sedan, så hade långt under en miljon spelare räckt för att spelet skulle kunna klara sig. När det bara finns några hundratusen spelare kvar, då kan vi börja diskutera WoWs död. Tills dess så är det bara acceptera läget, att det spelet aldrig kommer dö.

Medlem
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Cirez:

Hoppas bara inte han har den sämsta engelskan i WC också.

Retar mig också på det i Vikings. Men han är ju från Australien så det borde inte vara något problem.

Precis, killen kan tala engelska. Anledningen till att de pratar skumt i Vikings är att de försöker få in en liten fornnordisk brytning på dem.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av kebbe:

Bra att castingen knappt är klar nu när spelet är döende..

Spelet? Döende? Hah! Ja, det har tappat subscribers, men det är ändå miljontals spelare kvar. Och med tanke på att det är jävligt billigt att hålla ett sådant spel vid liv nuförtiden jämfört med för tio år sedan, så hade långt under en miljon spelare räckt för att spelet skulle kunna klara sig. När det bara finns några hundratusen spelare kvar, då kan vi börja diskutera WoWs död. Tills dess så är det bara acceptera läget, att det spelet aldrig kommer dö.

När ett spel tappar 1-2 miljoner spelare om året och har gjort detta stadigt under de tre senaste åren så kan man absolut tala om det som döende, om inte annat så är det solklart att spelarna tappar intresset i det. Således känns det rätt mossigt att släppa en film sisådär 11 år efter spelets initiala release (när castingen knappt är färdig så tror jag att en 2014-premiär är utesluten).

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av kebbe:

Bra att castingen knappt är klar nu när spelet är döende..

Spelet? Döende? Hah! Ja, det har tappat subscribers, men det är ändå miljontals spelare kvar. Och med tanke på att det är jävligt billigt att hålla ett sådant spel vid liv nuförtiden jämfört med för tio år sedan, så hade långt under en miljon spelare räckt för att spelet skulle kunna klara sig. När det bara finns några hundratusen spelare kvar, då kan vi börja diskutera WoWs död. Tills dess så är det bara acceptera läget, att det spelet aldrig kommer dö.

När ett spel tappar 1-2 miljoner spelare om året och har gjort detta stadigt under de tre senaste åren så kan man absolut tala om det som döende, om inte annat så är det solklart att spelarna tappar intresset i det. Således känns det rätt mossigt att släppa en film sisådär 11 år efter spelets initiala release (när castingen knappt är färdig så tror jag att en 2014-premiär är utesluten).

När spelet hamnar under 1-2 miljoner spelare så kan vi börja snacka om "döende". WoW har fortfarande fler spelare än något annat subscription-baserat mmo någonsin. Många gånger fler än vad som öht krävs för att gå runt med vinst. Och skulle WoW tappa så mycket spelare att det börjar bli krisigt, så lär de bara gå F2P -- och sekunden WoW går F2P så kommer miljontals komma tillbaka igen. Det spelet kommer inte dö inom de närmsta åren, tro mig.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av kebbe:

Bra att castingen knappt är klar nu när spelet är döende..

Spelet? Döende? Hah! Ja, det har tappat subscribers, men det är ändå miljontals spelare kvar. Och med tanke på att det är jävligt billigt att hålla ett sådant spel vid liv nuförtiden jämfört med för tio år sedan, så hade långt under en miljon spelare räckt för att spelet skulle kunna klara sig. När det bara finns några hundratusen spelare kvar, då kan vi börja diskutera WoWs död. Tills dess så är det bara acceptera läget, att det spelet aldrig kommer dö.

När ett spel tappar 1-2 miljoner spelare om året och har gjort detta stadigt under de tre senaste åren så kan man absolut tala om det som döende, om inte annat så är det solklart att spelarna tappar intresset i det. Således känns det rätt mossigt att släppa en film sisådär 11 år efter spelets initiala release (när castingen knappt är färdig så tror jag att en 2014-premiär är utesluten).

När spelet hamnar under 1-2 miljoner spelare så kan vi börja snacka om "döende". WoW har fortfarande fler spelare än något annat subscription-baserat mmo någonsin. Många gånger fler än vad som öht krävs för att gå runt med vinst. Och skulle WoW tappa så mycket spelare att det börjar bli krisigt, så lär de bara gå F2P -- och sekunden WoW går F2P så kommer miljontals komma tillbaka igen. Det spelet kommer inte dö inom de närmsta åren, tro mig.

Hamnar WoW på runt 1 miljon spelare så är det imo att betrakta som dött, det tyder absolut på att intresse saknas för filmen. Tills dess är det döende, det handlar ju knappast om en tillfällighet att miljontals spelare lämnar det varje år..

1
Skriv svar