Wildstar får vinterbeta

Robot
Medlem
Wildstar får vinterbeta

STORT gilla på denna nyhet

Medlem

Ni vet vad som väntas redaktören ;D

Medlem

Är säker på att här spelet kommer bli en stor fet flopp, precis som alla senaste MMORPG efter WoW..

Medlem
Skrivet av muSPK:

Är säker på att här spelet kommer bli en stor fet flopp, precis som alla senaste MMORPG efter WoW..

... Tänker alla som du å sätter en stämpel på spelet att det kommer floppa bara för att "alla" andra mmo's som kommit efter wow "floppat" men men känns som det är så alla tänker nu förtiden....

Medlem

Har inte blivit värst övertygad om att det här är något för mig än men kan ju hoppas på att komma med i beta'n och testa i alla fall

Skrivet av muSPK:

Är säker på att här spelet kommer bli en stor fet flopp, precis som alla senaste MMORPG efter WoW..

Intressant definition på flopp må jag säga.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av muSPK:

Är säker på att här spelet kommer bli en stor fet flopp, precis som alla senaste MMORPG efter WoW..

gw2 har knappast floppat, varenda server är ju full Aion går bra som bara den i Asien. Rift går väl helt ok i europa, likså lotro =P

Medlem

Skulle vara grymt nice om man kom med

Medlem

Ja, OCH JAG FÅR EN BETANYCKEL!!!!! (Hoppas jag )

Medlem

Sugen på att testa detta


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Avstängd

Håller tummarna nu att få chansen att testa betan, hade ingen tur sist men hoppas nu Jag har sett fram emot detta sen jag läste om det första gången här

Inaktiv
Skrivet av Parzec:
Skrivet av muSPK:

Är säker på att här spelet kommer bli en stor fet flopp, precis som alla senaste MMORPG efter WoW..

Intressant definition på flopp må jag säga.

Han definierade dock inte flopp. Det handlade om en jämförelse. Och en man bör göra om än tröttsam. Många spel har försökt förbättra och förnya det gamla MMO-konceptet men utan att lyckas hålla det spännande i mer än ett par veckor. Typ som att man klär upp samma gamla gubbe i nya hippa kläder och det blir bara pinsamt. Men det reflekterar så klart endast hur jag känner.

Nu är ju WoW en gigant och man bör inte säga att ett MMO är en succé först när det övertar WoW i dess nuvarande antal aktiva spelare, men jag tror att det krävs en ganska radikal förändring i hur ett MMO fungerar innan vi ser nästa stora spel.

Medlem
Skrivet av Hydraah:

Han definierade dock inte flopp. Det handlade om en jämförelse. Och en man bör göra om än tröttsam. Många spel har försökt förbättra och förnya det gamla MMO-konceptet men utan att lyckas hålla det spännande i mer än ett par veckor. Typ som att man klär upp samma gamla gubbe i nya hippa kläder och det blir bara pinsamt. Men det reflekterar så klart endast hur jag känner.

Nu är ju WoW en gigant och man bör inte säga att ett MMO är en succé först när det övertar WoW i dess nuvarande antal aktiva spelare, men jag tror att det krävs en ganska radikal förändring i hur ett MMO fungerar innan vi ser nästa stora spel.

Project Titan?

Inaktiv
Skrivet av BeeJac:

Project Titan?

Man får hoppas!

Medlem
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av Parzec:
Skrivet av muSPK:

Är säker på att här spelet kommer bli en stor fet flopp, precis som alla senaste MMORPG efter WoW..

Intressant definition på flopp må jag säga.

Han definierade dock inte flopp. Det handlade om en jämförelse. Och en man bör göra om än tröttsam. Många spel har försökt förbättra och förnya det gamla MMO-konceptet men utan att lyckas hålla det spännande i mer än ett par veckor. Typ som att man klär upp samma gamla gubbe i nya hippa kläder och det blir bara pinsamt. Men det reflekterar så klart endast hur jag känner.

Nu är ju WoW en gigant och man bör inte säga att ett MMO är en succé först när det övertar WoW i dess nuvarande antal aktiva spelare, men jag tror att det krävs en ganska radikal förändring i hur ett MMO fungerar innan vi ser nästa stora spel.

Jo, muSPK definerar visst flopp genom att kalla alla andra MMO'n som släppts efter WoW för "stora feta floppar".

Den riktiga definitionen av flopp är "totalt misslyckande" vilket jag då inte riktigt skulle vilja säga att alla MMO'n är. Inget av dem är lika framgångsrikt som WoW, inte ens på långa vägar, men det finns ju ändå de som går med vinst. Så muSPK's definition av "stor fet flopp" när det gäller MMO'n är tydligen att framgångsrikt drivas i flera år med vinst.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av muSPK:

Är säker på att här spelet kommer bli en stor fet flopp, precis som alla senaste MMORPG efter WoW..

det kommer bli en flopp ja, förstår inte vad som är bra med wildstar,, det ser löjligt,barnsligt,och fult ut précis som WoW,, men det kanske är det som gör att det skulle lyckas??

men alla spel efter wow tycker jag inte har floppat, texAoC är ju fortfarande här efter 5 år.så det går ju runt

Medlem
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av Parzec:
Skrivet av muSPK:

Är säker på att här spelet kommer bli en stor fet flopp, precis som alla senaste MMORPG efter WoW..

Intressant definition på flopp må jag säga.

Han definierade dock inte flopp. Det handlade om en jämförelse. Och en man bör göra om än tröttsam. Många spel har försökt förbättra och förnya det gamla MMO-konceptet men utan att lyckas hålla det spännande i mer än ett par veckor. Typ som att man klär upp samma gamla gubbe i nya hippa kläder och det blir bara pinsamt. Men det reflekterar så klart endast hur jag känner.

Nu är ju WoW en gigant och man bör inte säga att ett MMO är en succé först när det övertar WoW i dess nuvarande antal aktiva spelare, men jag tror att det krävs en ganska radikal förändring i hur ett MMO fungerar innan vi ser nästa stora spel.

flopp är ett ord som redan har blivit definierat,
menar du på fullaste allvar att WoW var intressant I mer en ett par veckor??,, då ljuger du o tar I från tårna så du tror dig själv.. spåelet är tråkigt, fult,löjligt,barnsligt, lätt som en plätt, fördummat osv.. förstår inte varför folk ska nämna det där jävla wow hela tiden..parata om ngt nytt istället,folk borde växt ifrån spelet för flera år sedan.

Medlem

Hämtar popcorn...

Inaktiv
Skrivet av roftg:

flopp är ett ord som redan har blivit definierat,

Det är ändå något som måste tittas på i dess kontext och i relation till något.
Säg att ett spel säljer dåligt och inte tjänar tillbaka sin investering, men det är det mest piratade spelet i historien och spelas därför att flera miljoner människor. Är det en flopp?
Ett spel hypas otroligt mycket och säljer för en 1000% nettovinst första dagen, men visar sig vara väldigt dåligt och tre dagar senare varken köper eller spelar något det. Är det en flopp?

Skrivet av roftg:

menar du på fullaste allvar att WoW var intressant I mer en ett par veckor??,, då ljuger du o tar I från tårna så du tror dig själv.. spåelet är tråkigt, fult,löjligt,barnsligt, lätt som en plätt, fördummat osv.. förstår inte varför folk ska nämna det där jävla wow hela tiden..parata om ngt nytt istället,folk borde växt ifrån spelet för flera år sedan.

Haha lugna dig. Jag personligen gillade aldrig WoW. Men det är rätt uppenbart att många tyckte att det var intressant i långt fler än ett par veckor. Speciellt i dess barndom. Om man får ut nöje av ett spel är helt subjektivt, så när du kallar folk lögnare när de säger att de tycker WoW är roligt talar det mest om din egna syn på spelet.

Medlem

Mnh, och ändå så visste jag om att man inte bör mata dom... Nåja, har signat mig och håller nu tummarna för en beta access. Ser riktigt lovande ut...deras "Dev speaks" får mig iallafall att skratta

Avstängd
Skrivet av roftg:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av roftg:
Skrivet av muSPK:

Är säker på att här spelet kommer bli en stor fet flopp, precis som alla senaste MMORPG efter WoW..

det kommer bli en flopp ja, förstår inte vad som är bra med wildstar,, det ser löjligt,barnsligt,och fult ut précis som WoW,, men det kanske är det som gör att det skulle lyckas??

men alla spel efter wow tycker jag inte har floppat, texAoC är ju fortfarande här efter 5 år.så det går ju runt

Och det vet du och denne clown? Du kan ju inte och påstå något blir flopp när det inte ens är släppt ännu, om jag får säga min åsikt så tror jag att spelet kommer klara sig rätt bra.

Kolla på gw2 bland annat, folk sa det skulle floppa men det står kvar. Det är fullt av folk i spelet och är jäkligt populärt.

Vem kallar du clown? Lägg in dig på rehab istället vettja..
Jag kan inte minnas jag sagt gw2 skulle floppa..
Hursom lär spelet inte locka ngt bland vuxna gamers... Du ska spela eller?

Och jag tror inte du vet vad exempel är för något, jag drog upp gw2 för folk påstod det skulle floppa med, och ja jag kallar dig det för du kan inte veta.

Och nejdå inte alls, bara barn kommer spela det. Jag är snart 24 år och ja jag kommer spela för jag tycker spelet verkar trevligt.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av roftg:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av roftg:
Skrivet av muSPK:

Är säker på att här spelet kommer bli en stor fet flopp, precis som alla senaste MMORPG efter WoW..

det kommer bli en flopp ja, förstår inte vad som är bra med wildstar,, det ser löjligt,barnsligt,och fult ut précis som WoW,, men det kanske är det som gör att det skulle lyckas??

men alla spel efter wow tycker jag inte har floppat, texAoC är ju fortfarande här efter 5 år.så det går ju runt

Och det vet du och denne clown? Du kan ju inte och påstå något blir flopp när det inte ens är släppt ännu, om jag får säga min åsikt så tror jag att spelet kommer klara sig rätt bra.

Kolla på gw2 bland annat, folk sa det skulle floppa men det står kvar. Det är fullt av folk i spelet och är jäkligt populärt.

Vem kallar du clown? Lägg in dig på rehab istället vettja..
Jag kan inte minnas jag sagt gw2 skulle floppa..
Hursom lär spelet inte locka ngt bland vuxna gamers... Du ska spela eller?

Och jag tror inte du vet vad exempel är för något, jag drog upp gw2 för folk påstod det skulle floppa med, och ja jag kallar dig det för du kan inte veta.

Och nejdå inte alls, bara barn kommer spela det. Jag är snart 24 år och ja jag kommer spela för jag tycker spelet verkar trevligt.

24 är detsamma som 17 i mina öron, så länge det inte gäller brudar

Avstängd
Skrivet av roftg:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av roftg:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av roftg:
Skrivet av muSPK:

Är säker på att här spelet kommer bli en stor fet flopp, precis som alla senaste MMORPG efter WoW..

det kommer bli en flopp ja, förstår inte vad som är bra med wildstar,, det ser löjligt,barnsligt,och fult ut précis som WoW,, men det kanske är det som gör att det skulle lyckas??

men alla spel efter wow tycker jag inte har floppat, texAoC är ju fortfarande här efter 5 år.så det går ju runt

Och det vet du och denne clown? Du kan ju inte och påstå något blir flopp när det inte ens är släppt ännu, om jag får säga min åsikt så tror jag att spelet kommer klara sig rätt bra.

Kolla på gw2 bland annat, folk sa det skulle floppa men det står kvar. Det är fullt av folk i spelet och är jäkligt populärt.

Vem kallar du clown? Lägg in dig på rehab istället vettja..
Jag kan inte minnas jag sagt gw2 skulle floppa..
Hursom lär spelet inte locka ngt bland vuxna gamers... Du ska spela eller?

Och jag tror inte du vet vad exempel är för något, jag drog upp gw2 för folk påstod det skulle floppa med, och ja jag kallar dig det för du kan inte veta.

Och nejdå inte alls, bara barn kommer spela det. Jag är snart 24 år och ja jag kommer spela för jag tycker spelet verkar trevligt.

24 är detsamma som 17 i mina öron, så länge det inte gäller brudar

då har du en väldigt skev syn på sker måste jag få säga dig.

1
Skriv svar