Ny trailer för Zelda: A Link Between Worlds

Robot
Inaktiv
Ny trailer för Zelda: A Link Between Worlds

Efter åtskilliga videos så kan jag inte smälta vad som verkar vara den stora nyheten i spelet - bli platt och smetas ut på väggarna. Det kvittar hur jag än vrider och vänder på konceptet, det passar verkligen inte in alls.

Medlem

Vet inte varför men jag fick rejäla Alundra-vibbar av den här trailern!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Segas:

Efter åtskilliga videos så kan jag inte smälta vad som verkar vara den stora nyheten i spelet - bli platt och smetas ut på väggarna. Det kvittar hur jag än vrider och vänder på konceptet, det passar verkligen inte in alls.

Jag håller verkligen med. Det är något som inte känns bra med det där eftersom det skall vara en uppföljare, stilen passar bättre i andra Zelda, det hade passat bättre i t ex Minish Cap.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Precis - och det ser ju helskumt ut! Verkar som nämnt vara en väldigt välanvänd förmåga i spelet också. Var- och vartannat hinder i alla trailers löses vanligtvis med pannkakseffekten.

Medlem
Skrivet av Segas:

Precis - och det ser ju helskumt ut! Verkar som nämnt vara en väldigt välanvänd förmåga i spelet också. Var- och vartannat hinder i alla trailers löses vanligtvis med pannkakseffekten.

Lite det som är tråkigt att de visar med ju.

Alla som spelar kommer ju säkert komma ihåg delarna från de trailers som de visat på sistone och på det viset lösa pusslet när de väl är vid den och den platsen.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ser riktigt bra ut. Enda problemet är att det släpps nästan samtidigt som Super Mario 3D world och Ass Flag för PC. Mycket på en gång.

Medlem
Skrivet av Segas:

Efter åtskilliga videos så kan jag inte smälta vad som verkar vara den stora nyheten i spelet - bli platt och smetas ut på väggarna. Det kvittar hur jag än vrider och vänder på konceptet, det passar verkligen inte in alls.

Får även känslan att det kommer sega ner på tempot & förlora inlevelsen en bit.

Medlem

Känns som att nintendo förlorat greppet...

Både detta zelda och super mario 3d world (?) ser verkligen inte lockande ut.

Som ett stort nintendofan är jag oroad ... Hoppas bara att zelda till wii u kan ändra på saken!

Medlem

Är sugen att skaffa en 3DS XL för fire emblem: awakening, pokemon x y och zelda. Är det värt det och finns det andra bra spel?

Medlem
Skrivet av Theo B:

Är sugen att skaffa en 3DS XL för fire emblem: awakening, pokemon x y och zelda. Är det värt det och finns det andra bra spel?

har själv inte en 3ds än, men funderar på att skaffa det enbart för animal crossing: new leaf

Det är ett förbannat mysigt och chill spel

Medlem

Hoppas att den bundlingen kommer hit och är billig


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

Hoppas att den bundlingen kommer hit och är billig

Den finns att beställa. 2395

Medlem
Skrivet av Theo B:

Är sugen att skaffa en 3DS XL för fire emblem: awakening, pokemon x y och zelda. Är det värt det och finns det andra bra spel?

Ja det finns massor av bra spel. Sen kan du spela alla DS spel också. Finns massa godbitar där som man kan köpa billigt på tex ebay eller få tag i på "annat sätt"

Medlem

Mitt största problem med detta spel är att alla "Dungeons" inte ser ut som dungeons. Ge mig hålor eller grottor, stora slott och ökenfort! Inte nå konstiga världar som är uppbyggd av färglada fyrkanter?

Medlem

Ser faktiskt väldigt....mediokert ut...tyvärr

Medlem
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Verdurakh:

Hoppas att den bundlingen kommer hit och är billig

Den finns att beställa. 2395

tack

Fjantigt att man bara får en nedladdningskod och inte spelet på "disk" som man fick med ocarina of time 3d


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Ville bara säga att jag köpte enbart min 3DS för nya pokémon (vilket jag har klarat nu). Men detta spel verkar ju lovande Lirade sönder Alttp på SNES och hoppas detta ger samma upplevelse. Dock inte helt hundra på den nya mekaniken med 2D Link.

Medlem

Om dom bara kunde släppa det som digital download till U. Har aldrig haft behov av en bärbar enhet...

Inaktiv
1
Skriv svar