Gamex – Oculus Rift dagens höjdpunkt

Robot
Gamex – Oculus Rift dagens höjdpunkt

Se bilder från den första dagen på årets Gamex-mässa.

#pc-gamers


Medlem
Gamex – Oculus Rift dagens höjdpunkt

Ni ska nog se att jag kan bryta Johans sura miner när han får en kram av mig!


signatur

Videomupp

Medlem

Hur många gick hem illamående?

Inaktiv

Oculus Rift med 1080p/4K eller inget alls.

Medlem

Har hört rykten om att CDON inte säljer några produkter. Är det sant? Hade tänkt inköpa bf4 på mässan

Medlem
Skrivet av Welo:

Har hört rykten om att CDON inte säljer några produkter. Är det sant? Hade tänkt inköpa bf4 på mässan

Dom gjorde inte det förra året iaf. Vette tusan hur det ser ut nu.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Welo:

Har hört rykten om att CDON inte säljer några produkter. Är det sant? Hade tänkt inköpa bf4 på mässan

Dom gjorde inte det förra året iaf. Vette tusan hur det ser ut nu.

Såg på eran ''gamex karta'' att CDON hade en hyfsat stor monter. Så vad har dom där är den stora frågan för mig just nu. Ska dit imorn så vi får väll se då

Medlem
Skrivet av Welo:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Welo:

Har hört rykten om att CDON inte säljer några produkter. Är det sant? Hade tänkt inköpa bf4 på mässan

Dom gjorde inte det förra året iaf. Vette tusan hur det ser ut nu.

Såg på eran ''gamex karta'' att CDON hade en hyfsat stor monter. Så vad har dom där är den stora frågan för mig just nu. Ska dit imorn så vi får väll se då

OM jag minns rätt så har dom massa spelturneringar och dylikt.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Welo:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Welo:

Har hört rykten om att CDON inte säljer några produkter. Är det sant? Hade tänkt inköpa bf4 på mässan

Dom gjorde inte det förra året iaf. Vette tusan hur det ser ut nu.

Såg på eran ''gamex karta'' att CDON hade en hyfsat stor monter. Så vad har dom där är den stora frågan för mig just nu. Ska dit imorn så vi får väll se då

OM jag minns rätt så har dom massa spelturneringar och dylikt.

Fast spelturneringarna sker väll i turneringsarena montern?

Medlem
Skrivet av Welo:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Welo:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Welo:

Har hört rykten om att CDON inte säljer några produkter. Är det sant? Hade tänkt inköpa bf4 på mässan

Dom gjorde inte det förra året iaf. Vette tusan hur det ser ut nu.

Såg på eran ''gamex karta'' att CDON hade en hyfsat stor monter. Så vad har dom där är den stora frågan för mig just nu. Ska dit imorn så vi får väll se då

OM jag minns rätt så har dom massa spelturneringar och dylikt.

Fast spelturneringarna sker väll i turneringsarena montern?

Har icke varit på plats än, så jag vet ärligt talat inte


signatur

Videomupp

Medlem

Kommer Massive visa upp något nytt från The Division under Gamex?

Medlem
Skrivet av WildThing:

Ni ska nog se att jag kan bryta Johans sura miner när han får en kram av mig!

Klia honom på magen också, det går säkert hem!


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Redaktör
Skrivet av limeduke:

Hur många gick hem illamående?

Noll vad jag hört. Fast de hann inte köra så länge, och vi var snälla nog att hålla oss till spel som inte frestar så hårt på åksjukenerverna.

En ung herre som testade Don't let go lär sova oroligt i natt. Sällan man ser nån bli så genuint skiträdd.

Skrivet av Welo:

Har hört rykten om att CDON inte säljer några produkter. Är det sant? Hade tänkt inköpa bf4 på mässan

Det stämmer. Möjligt att man kan köpa via postorder direkt från mässan, men inga spel över disk vad jag sett. Märkligt.


signatur
Medlem
Skrivet av Deli:

Kommer Massive visa upp något nytt från The Division under Gamex?

Dom visar upp The Division, men jag är inte tillräckligt insatt för att avgöra om det är nytt eller inte.

Medlem

Hur skulle ni beskriva soffan? Stor, mjuk och underbar?

Medlem

Hur många besökare har GameX på ett ungefär?

Medlem

Har ni snacks?


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Redaktör
Skrivet av Banjo:

Hur många besökare har GameX på ett ungefär?

Brukar ligga i trakterna av 30 000.

Skrivet av nagash:

Har ni snacks?

Gömt långt, långt inne i FZ-grottan. Få människor har vågat sig så djupt in och kommit tillbaka friska.

Skrivet av Banjo:

Hur skulle ni beskriva soffan? Stor, mjuk och underbar?

Som en björnkram av myspappa @12 Calle.


signatur
Skribent
Skrivet av Deli:

Kommer Massive visa upp något nytt från The Division under Gamex?

Jag har i alla fall inte sett det nya. De kör en liten omgång för att visa upp hur companion apps fungerar. En satt med Ipad och hjälpte de andra. Såg riktigt mysigt ut.

Skrivet av Svartsmurfen:
Skrivet av WildThing:

Ni ska nog se att jag kan bryta Johans sura miner när han får en kram av mig!

Klia honom på magen också, det går säkert hem!

JAG VAR JÄTTEGLAD!!!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ser gärna ett reportage om vad Massive visar upp angående The Division och companion apps.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av nagash:

Har ni snacks?

Gömt långt, långt inne i FZ-grottan. Få människor har vågat sig så djupt in och kommit tillbaka friska.

Låter spännande => Tar med en fackla och några health potions


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Redaktör
Skrivet av Megaloman:

Ser gärna ett reportage om vad Massive visar upp angående The Division och companion apps.

Vi körde ett rätt långt inslag om The Division i gårdagens Fragzone.


signatur
Medlem

Testade den första jag kom fram till, den där berg&dalbanan, som det lyckligtvis "bara" var en timmes kö till. Var grymt iaf, ser fram emot när upplösning och grafik blir lika bra som tex BF4. Undrar hur det påverkar skallen då, kände mig lätt yr efter nåt varv

Medlem

När kommer Arma 3 eller dayz till oculus?, för där finns en marknad, precis som med simulatorer, finns nog många vardagsrums piloter eller förare som kan tänka sig den extra kostnaden om det finns stöd fullt ut, men jag antar att det är som vanliga fps eller platformsspel som kommer att prioriteras

Oculus zelda, ;D

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Banjo:

Hur många besökare har GameX på ett ungefär?

Brukar ligga i trakterna av 30 000.

Skrivet av nagash:

Har ni snacks?

Gömt långt, långt inne i FZ-grottan. Få människor har vågat sig så djupt in och kommit tillbaka friska.

Skrivet av Banjo:

Hur skulle ni beskriva soffan? Stor, mjuk och underbar?

Som en björnkram av myspappa @12 Calle.

Hmm, är det inte brunbjörnen Banjo som står både för björnkramarna och musikspelandet här på FZ?

30 000 besökare, men många kanske är personer som besöker mässan flera dagar? Samma person gör flera besök, köper flera endagsbiljetter menar jag. TIll skillnad från typ en fotbollsmatch kan det ju bli en del som räknas dubbelt.

Vilka företag hade flest personer som besökte deras bås, störst tryck?

Och vilket spel var det störst tryckt till? Fick ni intrycket av att PS4 hade flera besökare än Xbox One? Den kommer ju riktigt snart medan Xbox One dröjer lite längre.

Ska man förresten se Electronic Arts kommentar om att Titanfall ska släppas den 14 mars (även i Sverige) som ett löfte om att Xbox One släpps innan dess?

Medlem
Skrivet av Banjo:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Banjo:

Hur många besökare har GameX på ett ungefär?

Brukar ligga i trakterna av 30 000.

Skrivet av nagash:

Har ni snacks?

Gömt långt, långt inne i FZ-grottan. Få människor har vågat sig så djupt in och kommit tillbaka friska.

Skrivet av Banjo:

Hur skulle ni beskriva soffan? Stor, mjuk och underbar?

Som en björnkram av myspappa @12 Calle.

Hmm, är det inte brunbjörnen Banjo som står både för björnkramarna och musikspelandet här på FZ?

30 000 besökare, men många kanske är personer som besöker mässan flera dagar? Samma person gör flera besök, köper flera endagsbiljetter menar jag. TIll skillnad från typ en fotbollsmatch kan det ju bli en del som räknas dubbelt.

Vilka företag hade flest personer som besökte deras bås, störst tryck?

Och vilket spel var det störst tryckt till? Fick ni intrycket av att PS4 hade flera besökare än Xbox One? Den kommer ju riktigt snart medan Xbox One dröjer lite längre.

Ska man förresten se Electronic Arts kommentar om att Titanfall ska släppas den 14 mars (även i Sverige) som ett löfte om att Xbox One släpps innan dess?

Vill påstå att vi hade längst kö på hela mässan. När det var som värst hos oss på lördagen så var kön drygt 3 timmar, om inte mer. Såg aldrig så mycket folk på Xbox one eller PS4as köer.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Megaloman:

Ser gärna ett reportage om vad Massive visar upp angående The Division och companion apps.

Vi körde ett rätt långt inslag om The Division i gårdagens Fragzone.

Tackar, ska ta en titt!

1
Skriv svar