South Park: The Stick of Truth försenas till nästa år

Robot
Skribent
South Park: The Stick of Truth försenas till nästa år

Happ...


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Happ...

Du kan trösta dig med säsong 17 på www.southparkstudios.se tills vidare.

Medlem

Noooooo....

Jag visste i och för sig inte att det var planerat att släppas redan i år

Skribent
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Johan Olander:

Happ...

Du kan trösta dig med säsong 17 på www.southparkstudios.se tills vidare.

Jag visste inte ens om det där. TACK! <3


signatur

I am the black wizards.

Skribent

Buu!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Obsidian you should never, never kick a gamer in the balls!

Medlem

Jag fattar inte riktigt " Som plåster på såren har vi fått en lång trailer för spelet. ". Jag menar, gör inte trailern att man vill ha spelet ännu mer och det leder till att väntan blir ännu värre?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det ser otroligt bra ut.
Man klagar inte på utvecklare som försenar spel. Man klagar på utvecklare som släpper dåliga spel.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Johan Olander:

Happ...

Du kan trösta dig med säsong 17 på www.southparkstudios.se tills vidare.

Jag visste inte ens om det där. TACK! &lt;3

Hey man, no problem!

Medlem

Tråkigt att det blivit uppskjutet, men hellre det än ett broken game tidigare. Ser underbart ut, väntar ivrigt med plånboken i handen!

Medlem

"Tuft of ginger pubic hair - adds 20 Gross damage" .. LOL

Medlem

Jäkligt synd att det försenas, jag har sett fram emot att få spela Stick of Truth på julen och mellandagarna :/ :/ :/...får vänta till min födelsedag i mars istället då

Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Johan Olander:

Happ...

Du kan trösta dig med säsong 17 på www.southparkstudios.se tills vidare.

Är den bra då? Säsong 16 var värdelös, skrattade två gånger under hela säsongen..varför dom inte använder sig av Stick of Truth humorn i tv-serien är ett mysterium :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vääääldigt många spel som blivit uppskjutna från Q4 2013 till Q1 2014. I och för sig bra att de inte släpper halvfärdiga produkter, men otroligt irriterande när man väntat på ett spel i ett år.

Medlem
Skrivet av Javas:

Jäkligt synd att det försenas, jag har sett fram emot att få spela Stick of Truth på julen och mellandagarna :/ :/ :/...får vänta till min födelsedag i mars istället då

Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Johan Olander:

Happ...

Du kan trösta dig med säsong 17 på www.southparkstudios.se tills vidare.

Är den bra då? Säsong 16 var värdelös, skrattade två gånger under hela säsongen..varför dom inte använder sig av Stick of Truth humorn i tv-serien är ett mysterium :/

Alla säsonger har sina high and lows, men 17 har börjat okej. Tredje avsnittet är roligt tycker jag, de andra är okej. Inte lika barnsligt eller utflippat längre, men fortfarande South Park.

Avstängd
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Johan Olander:

Happ...

Du kan trösta dig med säsong 17 på www.southparkstudios.se tills vidare.

Jag visste inte ens om det där. TACK! &lt;3

Den där hemsidan är awesome, fann den då jag gick gymnasiet och har sedan dess alltid kikat på hemsidan då jag vill se lite brutal humor

Medlem

Jag måste säga att gameplay ser skitkul ut! Jag hade aldrig förväntat mig att det skulle vara någon typ av turbaserad strid.
De olika vapnen verkar helt sjuka

Moderator | Testpilot
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Javas:

Jäkligt synd att det försenas, jag har sett fram emot att få spela Stick of Truth på julen och mellandagarna :/ :/ :/...får vänta till min födelsedag i mars istället då

Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Johan Olander:

Happ...

Du kan trösta dig med säsong 17 på www.southparkstudios.se tills vidare.

Är den bra då? Säsong 16 var värdelös, skrattade två gånger under hela säsongen..varför dom inte använder sig av Stick of Truth humorn i tv-serien är ett mysterium :/

Alla säsonger har sina high and lows, men 17 har börjat okej. Tredje avsnittet är roligt tycker jag, de andra är okej. Inte lika barnsligt eller utflippat längre, men fortfarande South Park.

Avsnitt 3 <3


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det här spelet ser helt fantastiskt ut. Ska köpas på release, lite tråkigt att det försenas men vi får väl hoppas på att de finslipar det extra noga

Medlem

Bah, jag som såg fram emot jul-ledighet och South Park. Nåväl den som väntar på något gott...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
1
Skriv svar