Ladda hem Blackthorne gratis

Avstängd
Ladda hem Blackthorne gratis

kanske ska ta en titt på detta, aldrig lirat det tidigare

Cyr
Medlem
Medlem

Ja, det där var ju inte igår man körde igenom. Ligger i någon flyttlåda i källarn^^

Medlem

notis: det heter Blackthorne och inte Blackthrone (fattade inte vilket spel ni snackade förrän man såg omslaget)

Detta liret alltså! Fina minnen från detta på SNES, blir att ta hem och blåsa upp på tv:n!

Av någon anledning hade jag inte en susning om att blizzard gjorde det, Blackthorne har bara varit Blackthorne för mig. punkt.

Medlem

Ååååh, nostalgi!

Medlem

Yes! Älskade detta spelet


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Blackthorne var nog spelet som fick mig att upptäcka Blizzard och efter det släppte Blizzard bara bättre och bättre spel. Redan då visade de att de var en utvecklare som få kunde mäta sig med.

Kul att se att de släppt spelet gratis, kan absolut rekommendera detta om man gillade Flashback då spelet påminner en hel del om det spelet.

Medlem

Spelet dyker inte upp på mitt Battle.net-konto på nämnda ställe iallafall, surt


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Skribent
Skrivet av Cyr:

*blackthorne

Skrivet av pillveke:

notis: det heter Blackthorne och inte Blackthrone (fattade inte vilket spel ni snackade förrän man såg omslaget)

Detta liret alltså! Fina minnen från detta på SNES, blir att ta hem och blåsa upp på tv:n!

Av någon anledning hade jag inte en susning om att blizzard gjorde det, Blackthorne har bara varit Blackthorne för mig. punkt.

Tack, ibland hänger hjärnan inte med. Åtgärdat!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Lost Vikings går numera att spela gratis här (flash).

Ser ut som en tidigare version av flashback


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

För er som inte ser spelet i listan, spelet e "tillgängligt" i US. Du kan använda: https://us.battle.net/account/download/ efter du loggat in så ska det lösa sig.

Medlem

Ett av mina favoritspel till snes. Tyvärr var det längesen blizzard gjorde nåt bra imho. Jag skyller på activision.

Medlem
Avstängd

Synd att battlenet hatade mig så mycket att jag inte ens fick logga in efter fast jag resetade mitt lösen. Och nu blev mitt acount låst så måste vänta... jäkla bugg sida

Medlem

Gammal klassiker. Tack för tipset!

Inaktiv

Ahhh klassiker, minns fortfarande hur hemskt det var att avrätta någon fånge på närhåll med sin shotgun.

Medlem

Bra spel, rymdes det på diskett eller vare CD?

Oj det här spelet hade jag missat. Men det är ju en grym rip-off till dom gamla prince of persia kan jag lova!

Medlem
Skrivet av fragwolf:

För er som inte ser spelet i listan, spelet e "tillgängligt" i US. Du kan använda: https://us.battle.net/account/download/ efter du loggat in så ska det lösa sig.

hugges and kisses to you!

Medlem

Whoa... kusligt ju. Rekommenderade "fader foura" Walter Blackthorne i går kväll...Hade kanske på känn i väder-benet att det var i faggorna.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Ett av mina favoritspel till snes. Tyvärr var det längesen blizzard gjorde nåt bra imho. Jag skyller på activision.

Samma här.

Billigt är gott!

Medlem

Ett av mina favorit spel.
Håller med föregående kommentarer. Känns som att blizzard blivit snäppet sämre sen activision kom in i bilden.

Medlem
Skrivet av eine_petule:

Bra spel, rymdes det på diskett eller vare CD?

m[ste vara diskett till snes va din dator fjant>P

Medlem
Skrivet av Lillasandra:
Skrivet av eine_petule:

Bra spel, rymdes det på diskett eller vare CD?

mste vara diskett till snes va din dator fjant>P

Nu släpptes ju DOS versionen samtidigt som SNES versionen.
Skulle tro att spelet släpptes på både floppy och cd, 1994 var väl i övergången.

bib
Medlem

Synd att musiken i PC-versionen är mycket sämre än i SNES-versionen.

SNES

PC

Avstängd

1994?

10 år senare släppte de World of Warcraft. Det hinner hända mycket på ett decennium...

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Lillasandra:
Skrivet av eine_petule:

Bra spel, rymdes det på diskett eller vare CD?

mste vara diskett till snes va din dator fjant>P

Nu släpptes ju DOS versionen samtidigt som SNES versionen.
Skulle tro att spelet släpptes på både floppy och cd, 1994 var väl i övergången.

Två, för den som bryr sig.

Medlem

Jag får inte heller upp det där det står att det ska vara.

12
Skriv svar