Ny film om Destiny

Robot
Medlem
Ny film om Destiny

Why u no PC?!

Medlem

why u no PC?! ^^

Inaktiv

Det kommer nog till PC.

Medlem

Hoppas på att det inte kommer till PC. Ingen anledning till att splitta användarbasen med 3 olika versioner.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Avstängd
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att det inte kommer till PC. Ingen anledning till att splitta användarbasen med 3 olika versioner.

Nä för allt ska ju bara finnas till konsoll va?

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att det inte kommer till PC. Ingen anledning till att splitta användarbasen med 3 olika versioner.

Nä för allt ska ju bara finnas till konsoll va?

Konsoller är endast till spel medan datorer används för annat än spel. Självklart ska konsoller ha mer spel.
PC användare får gärna köpa en konsol om de vill ha tillgång till alla spel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Avstängd
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att det inte kommer till PC. Ingen anledning till att splitta användarbasen med 3 olika versioner.

Nä för allt ska ju bara finnas till konsoll va?

Konsoller är endast till spel medan datorer används för annat än spel. Självklart ska konsoller ha mer spel.
PC användare får gärna köpa en konsol om de vill ha tillgång till alla spel.

Ogillar hur konsoll fanboys diskuterar tyvärr, det du säger är så jäkla irrelevant.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att det inte kommer till PC. Ingen anledning till att splitta användarbasen med 3 olika versioner.

Nä för allt ska ju bara finnas till konsoll va?

Konsoller är endast till spel medan datorer används för annat än spel. Självklart ska konsoller ha mer spel.
PC användare får gärna köpa en konsol om de vill ha tillgång till alla spel.

Du kan inte vara seriös med det där påståendet, hoppas jag.

Avstängd
Skrivet av McNord:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att det inte kommer till PC. Ingen anledning till att splitta användarbasen med 3 olika versioner.

Nä för allt ska ju bara finnas till konsoll va?

Konsoller är endast till spel medan datorer används för annat än spel. Självklart ska konsoller ha mer spel.
PC användare får gärna köpa en konsol om de vill ha tillgång till alla spel.

Du kan inte vara seriös med det där påståendet, hoppas jag.

Värsta är att han är det, det ska finnas lika mycket spel till alla olika plattformer. Men denna kille tycker att datorer endast ska vara till arbete och ej till spel.

Medlem

skrämmade hur korkade vissa konsol nissar är.

detta spelet hade tom gått bättre på pc än på konsol, så förstår verkligen inte heller vad syftet är bakom att inte släppa det på pc.

Money talks i guess.

Inaktiv
Skrivet av FuzioN:

skrämmade hur korkade vissa konsol nissar är.

detta spelet hade tom gått bättre på pc än på konsol, så förstår verkligen inte heller vad syftet är bakom att inte släppa det på pc.

Money talks i guess.

Tror mycket handlar om att spelet "piratas" en hel del om det kom till PC och det är väl därför de släpper det till konsoll först.

Dock har de ju inte sagt nej till att det kommer till PC, så det lär nog komma.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att det inte kommer till PC. Ingen anledning till att splitta användarbasen med 3 olika versioner.

Nä för allt ska ju bara finnas till konsoll va?

Konsoller är endast till spel medan datorer används för annat än spel. Självklart ska konsoller ha mer spel.
PC användare får gärna köpa en konsol om de vill ha tillgång till alla spel.

Ogillar hur konsoll fanboys diskuterar tyvärr, det du säger är så jäkla irrelevant.

Tro mig, det är inte alla konsol spelare som tänker så här.
Jag gör det i alla fall inte.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att det inte kommer till PC. Ingen anledning till att splitta användarbasen med 3 olika versioner.

Nä för allt ska ju bara finnas till konsoll va?

Konsoller är endast till spel medan datorer används för annat än spel.

Konsoller är endast till spel? Skrev du det där inlägget 1986 eller?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Grimley:
Skrivet av FuzioN:

skrämmade hur korkade vissa konsol nissar är.

detta spelet hade tom gått bättre på pc än på konsol, så förstår verkligen inte heller vad syftet är bakom att inte släppa det på pc.

Money talks i guess.

Tror mycket handlar om att spelet "piratas" en hel del om det kom till PC och det är väl därför de släpper det till konsoll först.

Dock har de ju inte sagt nej till att det kommer till PC, så det lär nog komma.

Sen kan vi ju å andra sidan titta på Witcher.
folk piratar även till konsoler,fler äger konsoler då det är mer casual så fler äger det, det argumentet köper jag ifrån företagen.

Men jag köper inte inga köper det på pc för det är rent jävla skitsnack.

gör du ett bra spel på pc säljer det som smör, säg mig varför är några utav dom rikaste spel bolagen pc bolag?
borde det inte vara endast konsol bolagen i toppen såfall?

Så det är ju verkligen bevis efter bevis att gör du ett bra spel på pc så säljer det jävligt bra.

Avstängd
Skrivet av Grimley:
Skrivet av FuzioN:

skrämmade hur korkade vissa konsol nissar är.

detta spelet hade tom gått bättre på pc än på konsol, så förstår verkligen inte heller vad syftet är bakom att inte släppa det på pc.

Money talks i guess.

Tror mycket handlar om att spelet "piratas" en hel del om det kom till PC och det är väl därför de släpper det till konsoll först.

Dock har de ju inte sagt nej till att det kommer till PC, så det lär nog komma.

Fast det "piratas" en hel del till konsol också, hur snabbt tror du inte det kommer ta innan man kommer kunna flasha sin xbox one?

Jag tror gnällandet om piratander på pc handlar om annat egentligen, om jag inte minns helt fel så sa bland annat gabe för något år sedan att nerladdningen inte förstör så mycket och att dom inte var så värst brydda, tror fler sagt något liknande.
Känns mer som att många företag villa skylla på saker för att få skapa spelen helt och håller till konsoll istället.

Avstängd
Skrivet av Fille_SWE:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att det inte kommer till PC. Ingen anledning till att splitta användarbasen med 3 olika versioner.

Nä för allt ska ju bara finnas till konsoll va?

Konsoller är endast till spel medan datorer används för annat än spel. Självklart ska konsoller ha mer spel.
PC användare får gärna köpa en konsol om de vill ha tillgång till alla spel.

Ogillar hur konsoll fanboys diskuterar tyvärr, det du säger är så jäkla irrelevant.

Tro mig, det är inte alla konsol spelare som tänker så här.
Jag gör det i alla fall inte.

Min tolknings på vad en fanboy är för något är dessa som försvarar konsolen till sista blodsdroppen eller ett spel. Jag vet att det finns förståndiga människor som inte diskuterar så här. Så ta mig inte fel

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att det inte kommer till PC. Ingen anledning till att splitta användarbasen med 3 olika versioner.

vadå splitta, vi som inte tänker köpa något skit konsoll då?...


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem

Alltid lika kul att läsa en tråd om ett spel på FZs forum... En av anledningarna till att jag inte ställer upp som FZ supporter är att forumdelen genomsyras av en alltför stor del negativa kommentarer som ofta bottnar i PC vs konsol tjafs. Inte ofta någon skriver något om artikelns ursprungliga innehåll utan oftast spårar det ur totalt
--------------------------------------------------------------------------------
Destiny kan bli hur bra som helst och med Bungies tioårsplan så kan det definitivt bli en spännande resa som jag gärna hänger med på. Destiny till PS4 förhandsbokat och betanyckeln registrerad så nu är det bara att vänta

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att det inte kommer till PC. Ingen anledning till att splitta användarbasen med 3 olika versioner.

Nä för allt ska ju bara finnas till konsoll va?

Konsoller är endast till spel medan datorer används för annat än spel. Självklart ska konsoller ha mer spel.
PC användare får gärna köpa en konsol om de vill ha tillgång till alla spel.

Självklart har inte konsoler mer spel, varje generation har sin flush med spel, pc har en konstant flush med spel, och har haft i över tio år, så det är snarare en pc användare som har tillgång till i princip alla spel utom ett fåtal konsol exklusiva titlar.

Ont, så verkar destiny coolt, men dessvärre inte tillräckligt coolt för att jag ska köpa en konsol.

Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att det inte kommer till PC. Ingen anledning till att splitta användarbasen med 3 olika versioner.

Nä för allt ska ju bara finnas till konsoll va?

Konsoller är endast till spel medan datorer används för annat än spel. Självklart ska konsoller ha mer spel.
PC användare får gärna köpa en konsol om de vill ha tillgång till alla spel.

Självklart har inte konsoler mer spel, varje generation har sin flush med spel, pc har en konstant flush med spel, och har haft i över tio år, så det är snarare en pc användare som har tillgång till i princip alla spel utom ett fåtal konsol exklusiva titlar.

Ont, så verkar destiny coolt, men dessvärre inte tillräckligt coolt för att jag ska köpa en konsol.

Du har rätt, bara tanken att behöva köpa en 4000+ kronors maskin för att spela ett spel känns väldigt avtaggande.
Om det kommer till PC i framtiden kommer jag troligtvis kolla in det däremot.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

skrämmade hur korkade vissa konsol nissar är.

detta spelet hade tom gått bättre på pc än på konsol, så förstår verkligen inte heller vad syftet är bakom att inte släppa det på pc.

Money talks i guess.

För i helsike. Säg inte "Hur korkade vissa konsolnissar är". Säg: "Hur korkade vissa människor är"
Konsoler har inget med saken att göra. Det är hans personliga (visserligen väldigt korkade) åsikt.
Du får bara dig själv att se dålig ut annars.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av FuzioN:

skrämmade hur korkade vissa konsol nissar är.

detta spelet hade tom gått bättre på pc än på konsol, så förstår verkligen inte heller vad syftet är bakom att inte släppa det på pc.

Money talks i guess.

För i helsike. Säg inte "Hur korkade vissa konsolnissar är". Säg: "Hur korkade vissa människor är"
Konsoler har inget med saken att göra. Det är hans personliga (visserligen väldigt korkade) åsikt.
Du får bara dig själv att se dålig ut annars.

Varför får det mig att se dålig ut för ?
är du så känslig och kan inte förstå vad jag menar?
Sen vart mitt påstående semi rätt skrivet då flesta konsol nissar är idioter till skillnad ifrån folk med mer bakom panloben, sitter på pc.

det betyder dock inte att det inte finns idioter som sitter bakom pc, finns även gott om dom där.

Sen äger även många som vill ha spel som ej är åtkomliga på pc, en konsol

Du förstod nog vad jag menade fullkomligt rätt i mitt argument.

och det är beviserligen fler idioter % på konsoler än på pc, simpel mattematik, och tror du ej mig och envisas kan jag ge dig en väldigt simpel graf åt dig

Medlem

garanterat inget PC


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av FuzioN:

skrämmade hur korkade vissa konsol nissar är.

detta spelet hade tom gått bättre på pc än på konsol, så förstår verkligen inte heller vad syftet är bakom att inte släppa det på pc.

Money talks i guess.

För i helsike. Säg inte "Hur korkade vissa konsolnissar är". Säg: "Hur korkade vissa människor är"
Konsoler har inget med saken att göra. Det är hans personliga (visserligen väldigt korkade) åsikt.
Du får bara dig själv att se dålig ut annars.

Varför får det mig att se dålig ut för ?
är du så känslig och kan inte förstå vad jag menar?
Sen vart mitt påstående semi rätt skrivet då flesta konsol nissar är idioter till skillnad ifrån folk med mer bakom panloben, sitter på pc.

det betyder dock inte att det inte finns idioter som sitter bakom pc, finns även gott om dom där.

Sen äger även många som vill ha spel som ej är åtkomliga på pc, en konsol

Du förstod nog vad jag menade fullkomligt rätt i mitt argument.

och det är beviserligen fler idioter % på konsoler än på pc, simpel mattematik, och tror du ej mig och envisas kan jag ge dig en väldigt simpel graf åt dig

Det är mer yngre människor eller så kallade barn som sitter vid konsol, ja. Men de är barn och "vet inte bättre" och därför känns det dumt att jämföra dem inom den linje där man klassas som korkad när man är vuxen.

Då är ju frågan hur pålitligt den grafen är och vad den baserar sig på. Det skulle jag vilja se.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Från början var Bungie ett Mac-företag, så varför skulle de inte släppa sitt senaste underverk för datorer?
Ser ni nu FZ, att det inte är dåligt att ha kvinnor med i ett spelreportage! Hint, hint.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att det inte kommer till PC. Ingen anledning till att splitta användarbasen med 3 olika versioner.

Jag tror att det kommer finnas tillräckligt med spelare för det.

Medlem

Jag jobbat åt ett forum (ej i den här branschen) och våra moderatorer var mycket aktiva, varnade och även stängde av användare som inte tillförde ämnet något utan bara ville bråka.

Jag tror FZ skulle må bra av lite hårdare tag mot användarna.

1
Skriv svar