Thief - ny filmserie berättar mer om handlingen

Robot
Thief - ny filmserie berättar mer om handlingen
Thief - ny filmserie berättar mer om handlingen

Annan röst igen?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vilken kass röstskådespelare. Låter som random thug, inte alls mystisk som orginalrösten gjorde.

Varför byta till något sämre?

Medlem

Alltså... det är någon som snackar om Garrett, det är inte han själv som talar i klippet.

Medlem

Som Thief1/2 fanatiker har jag extremt låga förhoppningar om detta spel.

Medlem

Vänta lite, skulle inte det här spelet släppas iår?

Medlem

jag är oftast inte emot att testa nya roliga röster men fyfan vad jag personligen tyckte denna talesman:s röst vart helt opassande.

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Alltså... det är någon som snackar om Garrett, det är inte han själv som talar i klippet.

Precis, vilket framgår extremt tydligt om man lyssnar på vad rösten faktiskt säger.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Kaleid:

Alltså... det är någon som snackar om Garrett, det är inte han själv som talar i klippet.

Precis, vilket framgår extremt tydligt om man lyssnar på vad rösten faktiskt säger.

Det förstår jag iaf, jag tycker bara inte rösten passar in.

Avstängd

Kollade presentationen på Gamex och det här spelet blev jag verkligen sugen på.

Inaktiv

Längtar efter mera smygande utmaningar/achievements.

Medlem

Som många andra så fick jag se gameplay på Gamex idag. Det såg ut riktigt roligt ut. Detta och Watch Dogs blir nog mina första spel till PS4

Antar att det där var Basso som presenterade sig??


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Håller med tidigare inlägg. Bedrövligt röstskådespel

Medlem

Fick se en preview på Gamex av en snubbe från Square Enix i England. Det såg rätt fräckt ut faktiskt, lite irriterad på huvudkaraktären som nämnde det uppenbara hela tiden, han tittade in i en kista och förklarade en mekanism för spelaren vilket känns lite onödigt även det kan även ha varit för att det var en av de tidiga nivåerna i spelet så han förklarade så men skulle veta vad som gäller inför liknande funktioner. Annars såg det riktigt schysst ut, bra stämming väldigt mycket som jag minns stämmningen i de första Thief-spelet (har inte spelat igenom någon av uppföljarna tyvärr). Dom körde det dock på en "high-end" PC.

Medlem

Jag tror och hoppas att stämningen kommer att bli helt superb i det här spelet.

Hur likt sina föregångare det blir känns inte lika relevant.

1
Skriv svar