Whistleblower - dlc till Outlast

Robot
Inaktiv
Whistleblower - dlc till Outlast

Huudspelet? ;P


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Jag har fortfarande inte lyckats ta mig längre in än några meter innanför byggnaden i början.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Wow! Måste säga att detta var trevliga nyheter.

Jag fattar inte hur jag gjorde det, men... jag spelade igenom hela spelet helt ensam hemma på en och samma kväll. Satt i flera timmar.

Fick stänga av spelet med jämna mellanrum för det bara blev för mycket stressad skräck, men efter ett par minuter satte jag alltid på det igen eftersom rushen från spelet var så stark.

Man blev alltså som en koksare direkt, om någon från Aftonbladet undrar.

EDIT: Och glöm förresten inte att Steam har Halloween-rea just nu! Outlast kostar 33% mindre, endast (ganska exakt) 114kr.

Medlem

Spelar man som Snowden?


signatur

Burn in the light.

ELF
Medlem

Så, vad ska man spela först må tro. Vanilla eller DLC.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Avstängd
Skrivet av Puscifer:

Jag har fortfarande inte lyckats ta mig längre in än några meter innanför byggnaden i början.

Du är inte ensam, även fast jag kommit en bit längre då men jag har inte vågat spela det mer sen sist jag lirade som var kanske en månad sedan

Medlem
Skrivet av KatOne:

Wow! Måste säga att detta var trevliga nyheter.

Jag fattar inte hur jag gjorde det, men... jag spelade igenom hela spelet helt ensam hemma på en och samma kväll. Satt i flera timmar.

Fick stänga av spelet med jämna mellanrum för det bara blev för mycket stressad skräck, men efter ett par minuter satte jag alltid på det igen eftersom rushen från spelet var så stark.

Man blev alltså som en koksare direkt, om någon från Aftonbladet undrar.

EDIT: Och glöm förresten inte att Steam har Halloween-rea just nu! Outlast kostar 33% mindre, endast (ganska exakt) 114kr.

Ett väldigt bra skräckspel, har inte studsat så mkt i stolen av nått sådant spel sedan man körde första Resident Evil när det släpptes till Playstation 1, "Hundarna som hoppar genom fönstren"

Medlem

SWEET!
Älskade spelet, det är min GOTY hittills för mig i år faktiskt (men så är också skräck min favorit-genre)

Inaktiv

Jag vill ha detta till xbox360.

Medlem

Kollade när pewdiepie lirade, intefan vågar man lira själv. Då krävs hela friendsarena som stöd

Avstängd
Skrivet av vuze2143:

Kollade när pewdiepie lirade, intefan vågar man lira själv. Då krävs hela friendsarena som stöd

Nu är du körd, på fz får man aldrig nämna pewdie för då blir det shitstorming. Ta fram paraplyet

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av vuze2143:

Kollade när pewdiepie lirade, intefan vågar man lira själv. Då krävs hela friendsarena som stöd

Nu är du körd, på fz får man aldrig nämna pewdie för då blir det shitstorming. Ta fram paraplyet

Fuck all haters det är dom som bara är tragiska

1
Skriv svar