HJÄLP! Tower Bloxx Deluxe

Inaktiv
HJÄLP! Tower Bloxx Deluxe

Hej. Nu är det så att jag hittade Tower Bloxx Deluxe på mitt xbox, skitkul tänkte jag, tjejen har det på sin mobil och jag brukar ofta spela det på den.

Glad som fan ska jag ladda ner spelet men då går det bara att ladda ner trailern. Jag letar som en tok överallt på boxen men hittar inga spår av själva spelet.. Det är ju ett arcadespel och borde då kunna laddas ner direkt på xboxen.

Snälla, kan någon förklara vart jag hittar detta spel, skulle vara evigt tacksam.

//// Danne

Medlem

Det är inte släppt ännu, den 21:a släpps det.

Prövat Google? har hört att det e bra för att hitta information. ;P


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Zymac, tack så mycket för ditt svar, nu kan jag andas ut, det är ju 21 på onsdag

Jag googlade faktiskt, flera gånger dessutom men hitta inget :$

Medlem

det är lite lustigt att det inte står någonstans på xbox arcade när det släpps, då det står i infon i princip att "nu kan du ladda hem och spela det populära spelet på din xbox" jag satt och klurade ett tag jag med på vart fasiken man kunde få det... och ansåg, och anser, att det är dåligt att inte ge den infon då folk som sitter i vardagsrummet på xboxen inte kanske tänker "aha, jag får gå och googla såklart..." för så är det nog inte tänkt att vara

1
Skriv svar