Första bilden på Steam Machine-prototypen*

Inaktiv

Ska bli intressant och se vart detta tar "Linux" som OS när det gäller spel.

Medlem

Ser klart stilren ut, till skillnad från de flesta "designade" tekniska missfoster som kommit ut de senaste decennierna.

Skrivet av Johan Olander:

Jag missade versionen som låg under tv:n. Det var ju inte ett missfoster direkt, men fortfarande ingen Boxee.

Den här enheten (som fortfarande bara är en prototyp) är ungefär tvåtusensexhundraåttiofyra gånger smidigare att placera och integrera i en möbel/miljö än en Boxee, även om Boxeen är snyggare på egen hand. Vill man ha något som smälter in och passar in i vilken hylla/möbel/miljö som helst är en sådan här design definitivt vägen att ta, i mina ögon.

Skulle säga samma sak för allt tekniskt egentligen, älskar mitt Fractal R3 (och R2an innan dess, och sannolikt R4an/uppföljaren till nästa rigg) av just den anledningen, exempelvis. Aldrig något problem att den skär sig med övriga prylar eller sin omgivning.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Valve kan sitt ljud: Bowers & Wilkins-högtalare vid TVn.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

k3m
Medlem
Skrivet av marcus8958:

R.I.P PC Gaming 2014

Skrivet av Loading:

gillar att pc-spelare tänder på en "konsol" sådär. Det är bra det, bara gå med den bra sidan av spelandet.

En konsol som lockar PC spelare och kör på hårdvara liknande PS4 (i3+GTX 660).
Alla snackade om att konsoler dödar PC spel men det är inget i jämförelse med vad den här kommer göra.

mhm! så var det bevisat att många konsolhatare egentligen bara är valveälskare. sorgligt! jag kommer då fortsätta lira endast pc. för steambox är en konsol och inget annat.

Inaktiv

Ohyggligt ful, men fortfarande inte lika ful som Xbox None

Medlem

Svart och fyrkantigt, precis som en "konsol" ska va!

12
Skriv svar