Ironfall pressar hårdvaran i Nintendo 3DS

Robot
Medlem
Ironfall pressar hårdvaran i Nintendo 3DS

Tung musik!

Medlem

Gears of 3DS?

Medlem

Riktigt ballt, älskar allt som pressar hårdvara till det yttersta, det ser ju nästan ut som ett (väldigt lågupplöst) PS3/360 spel, och detta kanske blir ett köp bara för att se vad 3DSen är kapabel av(äger visserligen ingen 3DS än, men blir nog tvungen att skaffa en snart p.g.a. Pokémon).
Hoppas att denna motorn outsourcas så att man kan se fler spel med grym grafik på 3DSen.

Medlem

liknande, tycker snarare det ser ut som en ren kopia i färgnyanser och coversystem xD dock så klagar jag inte, jag älskar gears och jag älskar 60 fps


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

VD dev games är ju genier när det gäller prestanda. Även på GBA och DS så lyckades de pressa ut maximalt ur maskinen.

100% Assembly skriver de, vad det nu innebär då jag har svårt att se att allt direkt skulle vara skrivet Assembly. Hur som helst så är det väldigt imponerande.

Medlem

Snyggt. Men såg lite meh ut när reaktorn pajade. Ska väl inte förvänta sig för mycket från ett handheld-spel men bitarna som splittrades skulle ha splittrats i ännu mindre delar, bra mycket mer damm osv.

1
Skriv svar