Heter nästa WoW-expansion Warlords of Draenor?

Robot
Medlem
Heter nästa WoW-expansion Warlords of Draenor?

Hade dom inte resettat Titan hade man ju suttit som på nålar nu. Nu blir det väl bara expansionsuppdateringar.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Tror snarare att The Dark Below blir nästa expansion i så fall. Warlords of Draenor låter mer som ett tillägg till WoW-kortspelet.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Tror snarare att The Dark Below blir nästa expansion i så fall. Warlords of Draenor låter mer som ett tillägg till WoW-kortspelet.

Det har aldrig funnits något varumärkesskydd för The Dark Below, släppt det, hela grejen var fejkad. Warlods of Draenor är skyddat som elektroniskt spel och kan därför inte vara ett tillägg till WoW-TCG (som för övrigt är nerlagt iirc).

Medlem
Skrivet av jyggen:
Skrivet av Pjotor:

Tror snarare att The Dark Below blir nästa expansion i så fall. Warlords of Draenor låter mer som ett tillägg till WoW-kortspelet.

Det har aldrig funnits något varumärkesskydd för The Dark Below, släppt det, hela grejen var fejkad. Warlods of Draenor är skyddat som elektroniskt spel och kan därför inte vara ett tillägg till WoW-TCG (som för övrigt är nerlagt iirc).

http://i.imgur.com/zsZ8GP7.jpg

tror dock han mena Hearhstone

Medlem
Skrivet av Welo:

tror dock han mena Hearhstone

Absolut, men då är frågan varför dom redan nu jobbar på tillägg för ett spel som är i closed beta?

Medlem
Skrivet av Welo:
Skrivet av jyggen:
Skrivet av Pjotor:

Tror snarare att The Dark Below blir nästa expansion i så fall. Warlords of Draenor låter mer som ett tillägg till WoW-kortspelet.

Det har aldrig funnits något varumärkesskydd för The Dark Below, släppt det, hela grejen var fejkad. Warlods of Draenor är skyddat som elektroniskt spel och kan därför inte vara ett tillägg till WoW-TCG (som för övrigt är nerlagt iirc).

http://i.imgur.com/zsZ8GP7.jpg

tror dock han mena Hearhstone

Nej, jag menade det fysiska kortspelet. Jag har inte hängt med i svängarna, så det var bara en vild gissning från mig. Tack för rättelserna!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Låter mer som Hearthstone - digitalt boosterpack med vissa nya hjältar eller så.

Medlem

Den nya expansionen kommer heta "Warlords of Draining Time"

Medlem
Skrivet av jyggen:
Skrivet av Pjotor:

Tror snarare att The Dark Below blir nästa expansion i så fall. Warlords of Draenor låter mer som ett tillägg till WoW-kortspelet.

Det har aldrig funnits något varumärkesskydd för The Dark Below, släppt det, hela grejen var fejkad. Warlods of Draenor är skyddat som elektroniskt spel och kan därför inte vara ett tillägg till WoW-TCG (som för övrigt är nerlagt iirc).

http://i.imgur.com/zsZ8GP7.jpg

Varför är det en Pokéboll i bakgrunden?

Medlem

Kom igen nu! Warcraft 4!

Medlem
Skrivet av Arizato:
Skrivet av jyggen:
Skrivet av Pjotor:

Tror snarare att The Dark Below blir nästa expansion i så fall. Warlords of Draenor låter mer som ett tillägg till WoW-kortspelet.

Det har aldrig funnits något varumärkesskydd för The Dark Below, släppt det, hela grejen var fejkad. Warlods of Draenor är skyddat som elektroniskt spel och kan därför inte vara ett tillägg till WoW-TCG (som för övrigt är nerlagt iirc).

http://i.imgur.com/zsZ8GP7.jpg

Varför är det en Pokéboll i bakgrunden?

Verkar vara en rolig skämtbild. Valarna på sidorna är Pokémon som heter Wailords också.

Medlem
Skrivet av TheMaggot:
Skrivet av Arizato:
Skrivet av jyggen:
Skrivet av Pjotor:

Tror snarare att The Dark Below blir nästa expansion i så fall. Warlords of Draenor låter mer som ett tillägg till WoW-kortspelet.

Det har aldrig funnits något varumärkesskydd för The Dark Below, släppt det, hela grejen var fejkad. Warlods of Draenor är skyddat som elektroniskt spel och kan därför inte vara ett tillägg till WoW-TCG (som för övrigt är nerlagt iirc).

http://i.imgur.com/zsZ8GP7.jpg

Varför är det en Pokéboll i bakgrunden?

Verkar vara en rolig skämtbild. Valarna på sidorna är Pokémon som heter Wailords också.

Haha, I see. Det bevisar hur lite kunskap jag har om Pokémons nuvarandra generationer x3

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Kom igen nu! Warcraft 4!

Med tanke på att dom själva sagt att det är (till större delen) samma team som alltid gör RTS-spelen, så är det nästan säkert att det inte blir något WC4 innan LotV är klart... SC2 påbörjades som bekant precis efter TFT var klart.

Jag hoppas på ett releasedatum för Hearthstone.

Inaktiv

WoW var bra för en tid för länge sedan, bra PvP filmer också. Idag handlar allt om arena.

Ish
Medlem

Undrar vad det blir för exotist djur den här gången. Koalor kanske?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av jyggen:
Skrivet av Welo:

tror dock han mena Hearhstone

Absolut, men då är frågan varför dom redan nu jobbar på tillägg för ett spel som är i closed beta?

Det är så man går vidare i ett kortspel, jag spelar ej spel som The Gathering och Hearthstone men. Vet att man måste ha fler spel lekar om det ska bli större :3


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

Verkar som att folk redan glömmer bort SC2:LoV, (Legacy of the Void) Protoss kampanjen, frågan är vad mer kan de visa?

Det är nu rykten om WC4 RTS, de har D3:RoS, Titan, och nu detta (som förmodligen är till Hearthstone). De som var huvudledarna för MoP (Mists of Pandaria) sa att spelet höll på att nå sitt slut vid Cataclysm, så förmodar att de inte försöker utveckla mer på WoW..


signatur

Requiēscat in pāce ~

Avstängd
Skrivet av Muthoz:

Verkar som att folk redan glömmer bort SC2:LoV, (Legacy of the Void) Protoss kampanjen, frågan är vad mer kan de visa?

Det är nu rykten om WC4 RTS, de har D3:RoS, Titan, och nu detta (som förmodligen är till Hearthstone). De som var huvudledarna för MoP (Mists of Pandaria) sa att spelet höll på att nå sitt slut vid Cataclysm, så förmodar att de inte försöker utveckla mer på WoW..

Say what? WoW är inte på något sätt dött. Är helt säker på att det blir åtminstone två expansioner till och säkerligen utannonseras nästa på fredag,

Medlem

Lirar nog WoW, och ser fram emot nästa expansion!

Medlem

I dunno. Jag har tappat det mesta förtroendet för Blizzard sedan Blizzard North blev avskedade.

Medlem

Luktar ju WoW: The Movie.
Med namnet Warlords of Draenor så kan man ju dra slutsatsen att Thrall, Hellscream etc kommer ju från Draenor. Det skulle ju vara genialt att börja från början och göra en origin-story för de stora orcerna, till att fortsätta till uppbyggnaden av The Horde.

Medlem

WoW är ett stort skämt nu. Jag tror inte heller att den här expansionen kommer vara bättre.

Medlem

"The Dark Below" låter snarare som en diablo-expansion.

Warlords of Draenor låter mer som en wow-expansion.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Inaktiv

Oerhört taggad inför nästa expansion. Spelet lever ännu och är mycket underhållande. Jag själv har spelat sedan 2005 och har inte haft så roligt under MoP nu som någonsin.

Medlem
Skrivet av Kane:

"The Dark Below" låter snarare som en diablo-expansion.

Warlords of Draenor låter mer som en wow-expansion.

Fast Diablo expansionen har ju redan ett namn Reaper of Souls och The Dark Below aldrig var registrerat.
Så troligast är WoW expansion även om man kan hoppas på något nytt

Utöver det så undrar jag hur mycket sanning det ligger i WC4 RTS ryktet. Senaste jag hörde om den serien var "Inte aktuellt så länge WoW fortfarande får expansioner och är vid liv" då de inte ville få problem med lore (vilket nu mer inte borde vara något större problem )

Medlem

Draenor är ju egentligen helt förstört och Outlands är vad som återstår av det. Tror inte WoW kommer gå tillbaka ut dit, även om det är fullt möjligt med timetravel etc, men det kommer nog bara fucka upp storyn helt. Möjligt att det finns någon flytande kontinent ute i the Nether man kan besöka, men troligen ej. Tror helt enkelt det har med något annat spel att göra, typ ett mobilspel så de kan få in lite cash från spelare på den plattformen med.

1
Skriv svar