Medlem
Vilket spel?

Jag är en allätare när det gäller spel.. Såvida det inte gäller extremt krångliga rollspel eller barnsligt enkla shooters.. Och jag hade tänkt köpa ett spel i prisklassen 300-450 kr.. Tips?

Medlem

Mass effect inte krångligt alls bara en fantastisk story, ett spel man bara måste äga om man har en 360.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Mass Effect har jag spelat och klarat ut, riktigt bra spel faktiskt

Medlem

Skriv gärna vilka spel du redan har spelat.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

http://www.webhallen.com/prod.php?id=94146 Bra pris, mycket bra spel.

Edit: jaha, du hade redan spelat det...
Då kan jag rekomendera BF:bad company, 199 spänn på webhallen (om man e medlem iaf)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Assassins creed, halo 3, star wars force unleashed, black site, fifa och nhl 09, cod4, spider-man 3, table tennis, nfs prostreet, forza 2, de flesta GH, oblivion, Soul calibre 4, far cry 2, fallout 3, GTA 4, mirrors edge, sega superstar tennis, burnout paradise och Fable 2. Det var nog alla

Medlem

Gears of War spelen kanske?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Dead Space, garanterat

Inaktiv

The Orange Box (Half Life, Portal & Team Fortress) tycker jag är grymt prisvärd (under 200 kr)

Medlem
Skrivet av Badd01:

The Orange Box (Half Life, Portal & Team Fortress) tycker jag är grymt prisvärd (under 200 kr)

Och varför i helvete skulle man vilja spela dessa spel till 360 i en sunkig konsoll-port?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Badd01:

The Orange Box (Half Life, Portal & Team Fortress) tycker jag är grymt prisvärd (under 200 kr)

Och varför i helvete skulle man vilja spela dessa spel till 360 i en sunkig konsoll-port?

Sant. Alla spelen i paketet upplevs bäst på PC.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

ghost recon 2, call of duty 4(ett måste ha spel)

Medlem

Om du gillar bilspel och av nån anledning missat Project Gotham racing 3 och 4 så borde du försöka leta upp dom.
har sett dom spelen som 99 kronors spel på vissa ställen,
och om Game eller Gamestop har nåt ex inne, vilket är sällsynt då lär dom kosta max 200 per styck.

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Badd01:

The Orange Box (Half Life, Portal & Team Fortress) tycker jag är grymt prisvärd (under 200 kr)

Och varför i helvete skulle man vilja spela dessa spel till 360 i en sunkig konsoll-port?

Dålig dag Zelaxe?

Tycker att det är tre bra spel (till ett bra pris) och med tanke på att frågan är postad i Xbox forumet tycker jag nog inte att min rekommendation är obefogad.

Medlem
Skrivet av Badd01:
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Badd01:

The Orange Box (Half Life, Portal & Team Fortress) tycker jag är grymt prisvärd (under 200 kr)

Och varför i helvete skulle man vilja spela dessa spel till 360 i en sunkig konsoll-port?

Dålig dag Zelaxe?

Tycker att det är tre bra spel (till ett bra pris) och med tanke på att frågan är postad i Xbox forumet tycker jag nog inte att min rekommendation är obefogad.

Det är fem spel
Episode 1 och 2:)
Grymt prisvärt!


signatur

Wai

Inaktiv

eller köp mitt flashpoint 400 inkl frakt

1
Skriv svar