Gerard Butler och Vin Diesel i Kane & Lynch-filmen?

Robot
Medlem
Gerard Butler och Vin Diesel i Kane & Lynch-filmen?

Varför göra film av en sån keff spelserie? Det är väl inte Uwe som är i farten igen?

Medlem

Ännu en film baserad på ett spel som egentligen inte har något med spelet att göra annat än titeln och något grundläggande koncept, trist. Plus att alla som har sett Heat ju självklart vet vem som ska spela Lynch.

http://www.operatorchan.org/vg/src/137940245379.jpg

Medlem

Bulter tror jag skulle kunna göra en bra Kane. Men hur mycket jag än älskar Riddick så har svårt att föreställa mig honom som Lynch

Medlem

Steven Ogg hade nog blivit bäst som lynch, skulle nog kunna axla rollen som jokern i batman filmerna

Avstängd
Skrivet av KatOne:

Varför göra film av en sån keff spelserie? Det är väl inte Uwe som är i farten igen?

Se du hans namn någonstans?

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:

Se du hans namn någonstans?

På omslaget av en mängd andra filmer, också baserade på spel. Samtliga av vilka håller en kvalitet som är ganska typisk för just: filmer baserade på spel.

Därav min misstänksamhet även i det här fallet, när det till råga på allt är en spelserie som floppat som ska bli film.

Skrivet av Ftmch:

Ännu en film baserad på ett spel som egentligen inte har något med spelet att göra annat än titeln och något grundläggande koncept, trist.

Åh nej, typ som Max Payne-filmen? Aldrig någonsin har jag sett ett sånt brilliant franchise bli styckat av fumlande trattar som hyser vare sig respekt eller intresse för själva Max Payne-spelen med sina brillianta manus av Sami Järvi.

Mark Wahlberg gick till och med ut inför den filmens release och sade att han inte spelat spelen, att han aldrig kommer göra det, och att han inte var särskilt intresserad. Utan istället ville göra "sin egen" Max Payne, som alltså inte har ett dugg att göra med den Max Payne någon bryr sig ett skvatt om.

Jag behöver kanske inte nämna att filmen sågades i fotknölarna.

Inaktiv

Älskar spelen, spelkaraktärerna och Gerard Butler – det här kan bli stort!

Medlem

Hahahaha Vin Diesel som Lynch HAHAHAHAHAHAHAHAHA


signatur

Game long and prosper

KoP
Medlem

Vin Diesel som Lynch? Neeeeeh.

Stör mig på att Hollywood är så usla på att rollsätta när det finns långt mycket bättre, självklara val för vissa roller. :/

Så vem skulle funka bättre i rollen som Lynch? Hmmm.

Kevin Gage (Waingro i Heat)?

Steven Ogg (Trevor, GTA 5) skulle t.o.m vara ett bättre val än Diesel.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Ännu en film baserad på ett spel som egentligen inte har något med spelet att göra annat än titeln och något grundläggande koncept, trist. Plus att alla som har sett Heat ju självklart vet vem som ska spela Lynch.

http://www.operatorchan.org/vg/src/137940245379.jpg

Den perfekta skådisen för den rollen.

FM-guru
F.d. Sisyr

Jävla konstiga val av skådisar, i så fall.

Skrivet av KatOne:

Varför göra film av en sån keff spelserie? Det är väl inte Uwe som är i farten igen?

Pfft, ettan, tekniska skavanker till trots, var riktigt mysig.

1
Skriv svar