Bad Company 2 eller God of war 3 ?

Medlem
Bad Company 2 eller God of war 3 ?

Jag har nyss beställt bad company 2, men efter jag sett den nya trailern till god of war 3 så fick jag nästan orgasm.
så jag funderade ett tag på om jag skulle avboka Bad company 2 och beställa god of war 3 istället, jag vet inte riktigt. så nu vänder jag mig till er då jag själv har svårt för att ta beslut.

vilket, god of war 3 (då blire vanliga collectors edition, INTE ultimate) eller bad company 2 ?
övertyga mig!

Medlem

God of War 3 är ett måste att inneha om du äger ett PS3!!

Medlem

varför välja? skaffa bägge!
men om du tvunget måste välja så ta god of war 3

Medlem

jag är fattig väldigt fattig. bonde..
nemen jag prioriterar inte spelen först av allt. jag har andra intressen också

jag tror fan de blir god of war 3 ändå. vill bara ha ett långt spel då... ah, får väl sälja om det skiter sig.

Medlem

Jag ska själv skaffa båda antagligen, men det enda bekymmer jag känner är att EA kommer fucka upp allt med deras "Strategi" och alldeles för dåliga släpp av patcher osv.

Så det lutar mer åt god of war faktiskt.


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

ja. alltså, så länge spelet är någorlunda långt så köper jag det. jag vill gärna ha mer än 10 timmars speltid om jag ska lägga ut 600 spänn på ett spel. vare sig det är multiplayer eller singleplayer.

Inaktiv

Bad company 2 är ju inte ens roligt...

GoW 3!

Medlem

Tja, spelat demon till Bad company? Det är väl det enklaste sättet att avgöra om du ska byta eller ej. Gillar du spelet så kommer förmodligen Bad company 2 räcka mycket längre än GoW3, även om det är tokawesome. Gör du inte det så kommer inte krigsguden göra dig besviken heller.


signatur

Videomupp

Medlem

Själv kommer jag köpa bad company och inte GoW3 då jag aldrig har riktigt fattat vad som är så kul med de spelen.

Medlem

jag tycker god of war serien är sjukt rolig. dock är jag långt ifrån ett diehard fan då jag bara varvat ettan och kommit halvvägs i tvåan. men jag tror fan ändå de blir god of war 3. jag känner att om det spelet varvas och jag har väldigt lite pengar så kommer jag sälja det, skaffa bad company 2, eller något annat som kommit/kommer ut.
äh vafan, GOD OF WAR 3!

1
Skriv svar