Testa Diablo III-expansionen på Dreamhack Winter

Robot
Medlem
Testa Diablo III-expansionen på Dreamhack Winter

Hoppas det blir kortare köer än vad det var på gamescom.

Medlem

Kul att det är så pass färdigt, kanske man slipper vänta allt för länge. Och hoppas verkligen att detta kan rädda D3 som just nu är riktigt värdelöst.

Medlem

Jag väntar själv med köp av D3 tills det finns i en realåda på närmaste bensinmack

Medlem

Kul att det är såpass färdigt så man slipper vänta alltför länge. Det kommer göra D3 bättre vilket redan är ett kanonspel som stulit många timmar av mitt liv!

Kanske skulle dra dit, bara en 40-min färdväg.

ELF
Medlem
Skrivet av Gagoff:

Jag väntar själv med köp av D3 tills det finns i en realåda på närmaste bensinmack

Tror du det finns bensinmackar så långt fram i tiden? Nu för tiden är det ju populärt att bara ha själva pumpstationerna.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Gagoff:

Jag väntar själv med köp av D3 tills det finns i en realåda på närmaste bensinmack

Tror du det finns bensinmackar så långt fram i tiden? Nu för tiden är det ju populärt att bara ha själva pumpstationerna.

Poäng, och vid det laget är väl servrarna nedlagda också... Jag får hålla mig till annat, om de inte utannonserar ett D4 med samma sköna stil som D2 då.
Mvh Bakåtsträvare ;D

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Jag väntar själv med köp av D3 tills det finns i en realåda på närmaste bensinmack

Hittade D3 för 99kr på åhlens för ett tag sen. Så i rea-lådan det finns

Medlem
Skrivet av karbon:

Kul att det är så pass färdigt, kanske man slipper vänta allt för länge. Och hoppas verkligen att detta kan rädda D3 som just nu är riktigt värdelöst.

Kommer nog i maj, då aktionshuset stängs.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av karbon:

Kul att det är så pass färdigt, kanske man slipper vänta allt för länge. Och hoppas verkligen att detta kan rädda D3 som just nu är riktigt värdelöst.

Kommer nog i maj, då aktionshuset stängs.

Det stängs faktiskt i mars, men expansionen kanske släpps i maj i alla fall. De kanske sätter den på samma datum som 2-årsdagen för huvudspelet.

Medlem

Vem behöver Diablo III när vi har Path of Exile

Medlem

Jag som bor i Ulricehamn, Dock aldrig spelat WOW =P

Medlem

Tror att detta kommer att fixa D3 lika så som Lord of destruction fixade till D2, om ni kommer ihåg de

Medlem
Skrivet av Cenorida:

Jag som bor i Ulricehamn, Dock aldrig spelat WOW =P

ja... vad var det där med ulricehamn?! ska det vara en diss mot vårt älskade jönköping att kalla det en förort till ulricehamn eller vad? otroligt hög densitet WOW-spelare där? im clueless...

Medlem
Skrivet av Combatcalle:

Tror att detta kommer att fixa D3 lika så som Lord of destruction fixade till D2, om ni kommer ihåg de

Tvivlar starkt på det... spelet är fortfarande på tok för barnvänligt när det kommer till estetiken.

Medlem
Skrivet av Wintermist:

Vem behöver Diablo III när vi har Path of Exile

Tycker det är betydligt skönare spelkänsla i Diablo III, känns fräschare dessutom.

Medlem

D3 är just nu det bästa hack n slashet som finns förutom lootsystemet, vilket tyvärr är det absolut viktigaste i sånna spel.
Har mycket stora förhoppningar på loot 2.0

Medlem
Skrivet av Niotumsspik:

D3 är just nu det bästa hack n slashet som finns förutom lootsystemet, vilket tyvärr är det absolut viktigaste i sånna spel.
Har mycket stora förhoppningar på loot 2.0

Kan tyvärr inte hålla med inget talent träd vilket gör spelet nerdummat och mindre.

och item statsen är dåliga, dock så har det inga dryga mini lagg som PoE har men PoE compenserar det genom det intressanta talent och item sysstemet.

Medlem

Ulricehamnsförorten? Jönköping? Sen när är Ulricehamn större eller ens speciellt nära Jönköping?


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Niotumsspik:

D3 är just nu det bästa hack n slashet som finns förutom lootsystemet, vilket tyvärr är det absolut viktigaste i sånna spel.
Har mycket stora förhoppningar på loot 2.0

Kan tyvärr inte hålla med inget talent träd vilket gör spelet nerdummat och mindre.

och item statsen är dåliga, dock så har det inga dryga mini lagg som PoE har men PoE compenserar det genom det intressanta talent och item sysstemet.

Läste du inte vad han skrev? Looten ÄR kass. Och att det inte har 800+ talents gör inte ett spel dåligt. Ta Skyrim till exempel, det har inte ens hälften av vad de tidigare spelen hade i customization. Bara för att man gör ett spel mer lätt tillgängligt betyder inte att det skulle automatiskt vara sämre. Ärligt talat tror jag inte att man behöver alla talentpoints som PoE har. Man skulle kunna filtrera bort 40% av talentpoängen som bara ger flat +damage, det finns ju redan större talenthubs som ger samma sak i trädet. Att man har så många poäng ger bara spelaren en "tom" belöning på ett i annars väldigt grindbaserat spel. Likaså D3, det är också ett grindbaserat spel, fixar de bara till looten så att det är värt att hitta "belöningar" så tror jag spelbasen kommer tillbaka. Och f.... PoE fanboyism, börjar bli riktigt tröttsamt, vi vet att D3 är inte D2 i epic-armor. Spela det ena eller det andra eller varför inte båda som är fullt tilllåtet.

Medlem

Som att en expansion skulle kunna rädda det skitspelet.

1
Skriv svar