Ni vann Battlefield 4!

Medlem

Grattis


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Nu heter ju faktiskt hårdrocksgruppen ''Motörhead'' och inte Motorhead som det fantastiska bilspelet till PS1.

Inaktiv

Stort grattis till er alla tre. Hoppas ni har riktigt roligt.

Medlem

Trevliga minnen från när man nötte sp-demot på Tobruk hittade fram igen iom fråga 2. Och på fråga 4 jag var först inne på Pinball Dreams, Pinball Wizard och The Who. Men jag skrapade ihop alla rätt till slut. Hade varit kul att få reda på hur många som fick alla rätt. Nästan alla deltagare stupade ju på fråga 2.

Medlem

YES JAG VANN inte..

Medlem
Skrivet av Tompa8989:

Nu heter ju faktiskt hårdrocksgruppen ''Motörhead'' och inte Motorhead som det fantastiska bilspelet till PS1.

Same name, dom hade ju bara med ö't för att det skulle se koolt ut, bandet uttalas motorhead enligt lemmy själv.
Så det finns delade meningar.

Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av Tompa8989:

Nu heter ju faktiskt hårdrocksgruppen ''Motörhead'' och inte Motorhead som det fantastiska bilspelet till PS1.

Same name, dom hade ju bara med ö't för att det skulle se koolt ut, bandet uttalas motorhead enligt lemmy själv.
Så det finns delade meningar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mot%C3%B6rhead
Det spelar ingen roll hur det uttalas. Dom heter Motörhead och inte Motorhead.

Medlem

Woho! Tack så mycket FZ

Medlem

Oj, råkade bli några fel svar där...

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Ender:

Grattis, ni kommer ha jättekul med det, om några veckor när det är spelbart :/

Det funkar hur bra som helst

Önskar att jag kunde säga detsamma :/ Är en av dom som som spelet kraschar för hela tiden. Lyckas man spela klart en bana så progress sparas är det fan tid för en trisslott. Har jag tur är det iallafall bara spelet som slutar svara...ibland får jag DirectX problem och BSOD istället, och det är ju mindre roligt...dom arbetar tydligen på en patch för oss tusentals användare som lider av detta.

Skrivet av Ender:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Ender:

Grattis, ni kommer ha jättekul med det, om några veckor när det är spelbart :/

Det funkar hur bra som helst

Önskar att jag kunde säga detsamma :/ Är en av dom som som spelet kraschar för hela tiden. Lyckas man spela klart en bana så progress sparas är det fan tid för en trisslott. Har jag tur är det iallafall bara spelet som slutar svara...ibland får jag DirectX problem och BSOD istället, och det är ju mindre roligt...dom arbetar tydligen på en patch för oss tusentals användare som lider av detta.

Det var ju trist du har så bökigt. Om du får BSOD måste det ha något att göra med gammal hårdvara / ny drivrutiner som inte funkar som det ska; det kan även vara så att du har problematiska minnen. Vad har du för specs i datorn?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Loltron:
Skrivet av Tompa8989:

Nu heter ju faktiskt hårdrocksgruppen ''Motörhead'' och inte Motorhead som det fantastiska bilspelet till PS1.

Same name, dom hade ju bara med ö't för att det skulle se koolt ut, bandet uttalas motorhead enligt lemmy själv.
Så det finns delade meningar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mot%C3%B6rhead
Det spelar ingen roll hur det uttalas. Dom heter Motörhead och inte Motorhead.

Men man måste väl erkänna att Motorhead ändå för tankarna åt Motörhead, vilket faktiskt var hur frågan var formulerad även om de säger i denna artikel att namnet är samma.


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Ender:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Ender:

Grattis, ni kommer ha jättekul med det, om några veckor när det är spelbart :/

Det funkar hur bra som helst

Önskar att jag kunde säga detsamma :/ Är en av dom som som spelet kraschar för hela tiden. Lyckas man spela klart en bana så progress sparas är det fan tid för en trisslott. Har jag tur är det iallafall bara spelet som slutar svara...ibland får jag DirectX problem och BSOD istället, och det är ju mindre roligt...dom arbetar tydligen på en patch för oss tusentals användare som lider av detta.

Det var ju trist du har så bökigt. Om du får BSOD måste det ha något att göra med gammal hårdvara / ny drivrutiner som inte funkar som det ska; det kan även vara så att du har problematiska minnen. Vad har du för specs i datorn?

Intel i5-2500K 3,3GHz
8GB RAM
GeForce GTX 590 4GB
Win 7 64-bit

Datorn funkar bra i övrigt...hade inga problem under betan heller. Har nog prövat det mesta i den här tråden ( http://answers.ea.com/t5/Battlefield-4/Battlefield-4-keeps-cr... ), som nu är uppe i 144 sidor från folk med liknande problem. Har inte nergraderat grafik drivers från 331.65 än, väntar tills EA släppt patchen som ryktas komma imorgon. Har jag fortfarande problem då så för jag titta lite närmare på sakerna som listas här: http://answers.ea.com/t5/Battlefield-4/Battlefield-4-keeps-cr...

12
Skriv svar