Chivalry: Deadliest Warrior

Robot
Chivalry: Deadliest Warrior

I november är det dags att avgöra vilken som är den bästa kämpen i Chivalry: Deadliest Warrior. Redan nu har vi förlorat armar och ben och huggit av huvuden i betan.

#chivalry-medieval-warfare, #torn-banner-studios, #chivalry-deadliest-warrior


Medlem
Chivalry: Deadliest Warrior

Slutade spela Chivalry efter den första stora patchen som införde dueling servrar, men detta ser väl ganska intressant ut.

Medlem

Kört betan ett tag nu, en hel del buggar man det får man väl acceptera då det framförallt är en beta. Vad jag tycker om det? Hm, det blir väldigt grötigt när man kör fem-sex olika teams med valfri klass, det finns game modes där två klasser försöker bekämpa varandra och detta är roligare enligt min åsikt.
Jag tycker dock att första Chivalry känns som ett någorlunda kvalitéspel och deadliest warrior känns väldigt rushat utan kärlek och omtanke för bland annat bandesign.
Vi får se hur den kompletta versionen blir helt enkelt...


signatur

/Ice_
#lett @ qnet

Medlem

PVK vibbar över detta

Medlem

Det kommer garanterat bli roligt men jag skulle också ge Torn Banner ett par veckor på sig att patcha. Ett duktigt men litet team, stora ambitioner och en lång att göra-lista.

De lyckas alltid till sist, men det kan ta dem gott om tid innan de är framme.

Skrivet av WaXsMoKe:

PVK vibbar över detta

Rekommenderar Pirates Vikings & Knights II varmt till alla fans av "genren", patch 2.6 släpptes faktiskt just härom veckan!

1
Skriv svar