Trailer för Killzone: Shadow Fall

Robot
Medlem
Trailer för Killzone: Shadow Fall

Hur mycket är fred värt egentligen? Total förödelse? Folkmord? Att gå över gränser gång på gång? En ny utbildningsreform?

Medlem

But most important, does it blend?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skrivet av Banjo:

Hur mycket är fred värt egentligen? Total förödelse? Folkmord? Att gå över gränser gång på gång? En ny utbildningsreform?

- - - mer än vad vi kan betala, den saken är säker.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Guerilla har även släppt en video från spelet som man kan ladda ner här.

"Please use a video player with hardware acceleration when viewing the footage. We recommend Windows Media Player for Windows users and QuickTime Player for Mac users. Do not use a non-accelerated player (such as VLC Media Player) because the framerate and resolution of this movie are simply too high and will very likely cause choppy playback."

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:

Guerilla har även släppt en video från spelet som man kan ladda ner här.

"Please use a video player with hardware acceleration when viewing the footage. We recommend Windows Media Player for Windows users

Jag gillar MPC-HC på PC som fungerar utmärkt till allt.

I övrigt bör man ladda ner videon om man är det minsta intresserad av Killzone SF till PS4. Den visar rätt så exakt hur spelet kommer se ut i multiplayer med video i 1080p, 60fps, 60Mbit/s H264 video.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Guerilla har även släppt en video från spelet som man kan ladda ner här.

"Please use a video player with hardware acceleration when viewing the footage. We recommend Windows Media Player for Windows users and QuickTime Player for Mac users. Do not use a non-accelerated player (such as VLC Media Player) because the framerate and resolution of this movie are simply too high and will very likely cause choppy playback."

Nice video Jag har aldrig spelat Killzone spelen, men nu blev jag sugen till släppet av PS4!

Medlem
Skrivet av niclas_mif88:
Skrivet av PcGamer:

Guerilla har även släppt en video från spelet som man kan ladda ner här.

"Please use a video player with hardware acceleration when viewing the footage. We recommend Windows Media Player for Windows users and QuickTime Player for Mac users. Do not use a non-accelerated player (such as VLC Media Player) because the framerate and resolution of this movie are simply too high and will very likely cause choppy playback."

Nice video Jag har aldrig spelat Killzone spelen, men nu blev jag sugen till släppet av PS4!

du borde skaffa trilogin till ps3an riktigt grymt spel speciellt kz2 samt så får du veta lite mera om ISA och Helgasterna

Medlem
Skrivet av M_R_X5432:
Skrivet av niclas_mif88:
Skrivet av PcGamer:

Guerilla har även släppt en video från spelet som man kan ladda ner här.

"Please use a video player with hardware acceleration when viewing the footage. We recommend Windows Media Player for Windows users and QuickTime Player for Mac users. Do not use a non-accelerated player (such as VLC Media Player) because the framerate and resolution of this movie are simply too high and will very likely cause choppy playback."

Nice video Jag har aldrig spelat Killzone spelen, men nu blev jag sugen till släppet av PS4!

du borde skaffa trilogin till ps3an riktigt grymt spel speciellt kz2 samt så får du veta lite mera om ISA och Helgasterna

Får göra det. Kan låna dom av brorsan Åker till USA imorgon och är grymt sugen på att plocka med en PS4 hem!

1
Skriv svar