Problem med att få NAT-typ

Medlem
Problem med att få NAT-typ

Hej

Har ett rätt så irriterande problem som dök upp för några dagar sedan, bara sådär.

När jag kör ett internet connection test så får jag "Failed" på NAT-type varje gång.

Har kollat runt lite på internet, och det står mycket om port forwarding och att skriva in ip adress och dylikt manuellt på PS3:an och lite annat, men inget hjälper.

Värt att poängtera är att jag aldrig tidigare har behövt göra sådana saker, routern har alltid varit inställd som den kom så att säga.

Att komma åt internet är det inga problem med dock, jag kommer åt internet genom browsern, jag kommer in på PlayStation Store och kan ladda ner därifrån.

Signalstyrkan till routern ligger mellan 87 och 100 procent, så där är det inga problem.

Vad jag inte kan göra är att spela online, skulle prova BF:BC2 demot samma dag som det slutade fungera.

Jag hittar ett game när den söker efter det, men jag kommer aldrig in, jag får bara ett error meddelande, samma sak med BF 1943

Någon som har något tips på något som kan ge mig NAT-typ 2, som jag alltid har haft förut.

Medlem

Ingen som har några idéer?

Medlem
Medlem
Skrivet av zaturas:

Funkade alldeles utmärkt, tack för tipset.

Har kollat på andra filmer på Youtube, men inget har funkat.

Behövde dock inte göra allt som han sa i filmen, men det fungerade ändå.

Blev till att köra BF:BC2 till klockan två på natten för att fira

Medlem
Skrivet av NoName:
Skrivet av zaturas:

Funkade alldeles utmärkt, tack för tipset.

Har kollat på andra filmer på Youtube, men inget har funkat.

Behövde dock inte göra allt som han sa i filmen, men det fungerade ändå.

Blev till att köra BF:BC2 till klockan två på natten för att fira

Inga problem:)

1
Skriv svar