Trailer för mäktiga, morphande Power Rangers

Robot
Trailer för mäktiga, morphande Power Rangers
ELF
Medlem
Trailer för mäktiga, morphande Power Rangers

Videon ledde till att jag letade upp låten på tuben. Det ledde i sin tur till att jag lyssnade på en metallversion av låten som därefter ledde till att jag hittade 2 bra band.
Tack FZ


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skribent
Skrivet av ELF:

Videon ledde till att jag letade upp låten på tuben. Det ledde i sin tur till att jag lyssnade på en metallversion av låten som därefter ledde till att jag hittade 2 bra band.
Tack FZ

Vi finns här för dig!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Varför har dräkterna blivit så fula? Less is more när det kommer till spandex (eller vad det är)

Medlem

Låten är fortfarande grym dock

Medlem

Ser riktigt dåligt ut. Men det hade varit roligt med ett riktigt power rangers spel även om jag inte var ett riktigt fan av serien.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Power Rangers... Det väcker många gamla minnen.
Men vissa saker borde förbli just ett gammalt nostalgiskt minne, denna trailern är ett bevis på detta.

Medlem

Meh, Power Rangers till Super Nintendo ser bättre ut än detta skitet.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem
Skrivet av M36ABYT3:

Meh, Power Rangers till Super Nintendo ser bättre ut än detta skitet.

håller helt med, har för mig det var det första spelet jag hyrde i en spelbutik xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

ååh nostalgin <3

Medlem

the good all times when the black guy was wearing black and the asian chick was wearing yellow xD gogo powerrascists


signatur

always use the nubs for cover

Moderator | Testpilot

Kikade serien på Netflix för inte så länge sedan och det är ganska speciellt, men fortfarande underhållande att kolla på bara för en nostalgisk kick!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av ELF:

Videon ledde till att jag letade upp låten på tuben. Det ledde i sin tur till att jag lyssnade på en metallversion av låten som därefter ledde till att jag hittade 2 bra band.
Tack FZ

Vilka band?

Förövrigt verkar det bästa med spelet vara just trailern till det. Inte mycket att hänga i granen (finns säkerligen bättre beat-em-ups till 3DS) här.


signatur
Medlem

Det finns 18 st olika power rangers TV-serier för dom som undrar.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Birchoff:

Det finns 18 st olika power rangers TV-serier för dom som undrar.

Snarare 17 då det två första serierna "Alien rangers inräknat" hör till samma.

För de personer som känner sig nostalgiska till serien så kommer "Super Megaforce" ha ett "Mega War" där gamla Rangers kommer tillbaka, bland annat Jason David Fank, aka Tommy Oliver, Green och White Ranger. YUM <3


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

ELF
Medlem
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av ELF:

Videon ledde till att jag letade upp låten på tuben. Det ledde i sin tur till att jag lyssnade på en metallversion av låten som därefter ledde till att jag hittade 2 bra band.
Tack FZ

Vilka band?

Förövrigt verkar det bästa med spelet vara just trailern till det. Inte mycket att hänga i granen (finns säkerligen bättre beat-em-ups till 3DS) här.

Amaranthe som är en lustigt härlig häxbrygd av olika musikstilar och Dream Evil.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar