Stasis – skräck enligt den gamla skolan

Robot
Medlem
Stasis – skräck enligt den gamla skolan

Omg, kunde de inte hitta en bättre mikrofon och en mindre stenhård källarlokal att spela in i? :s Men spelet verkar i alla fall väldigt skönt, blir nog testa och sen kanske en liten back på detta

Medlem

Inte illa för en man som arbetar på spelet. Förhoppningsvis finns det lite mer i spelet än bara snygg grafik för innehållet kändes lite fattigt på story som grep tag i en. Dessutom gillar jag intressanta karaktärer med bra dialog i ett sånt här spel och jag vet inte om det kommer vara fler än en karaktär i spelet?

Ser helt klart lovande ut, men det finns för många andra projekt som jag backat sistone och börjar sina lite på plånboken

Medlem

Det lär ju inte vara svårt att nå målet på kickstarter, med tanke på hur mycket som kommit in på tre dagar.
Jag är väldigt obekant med den där typen av spel, men det ser ut att ha fruktansvärt härlig atmosfär.

phi
Medlem

Han fick en liten slant av mig fastän jag inte kör windows. Men jag hade gärna sett en version till OS X, annars får jag väl testa hur det funkar i någon VM.

Inaktiv

Kan även rekommendera Sanitarium på GoG. Riktigt bra för den som ej är grafik kräsen.

Medlem

"Stasis – skräck enligt den gamla skolan" och jag trodde på en gång att det handlade om Aftonbladet och annan svensk regim media.

MEG
Medlem

Intressant, saknar denna typ av spel i dagens speedade samhälle...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Har backat nu.

*beep* *beep* *beep*

Medlem

Kvillen: en av sakerna som skaparen ska använda pengarna (från kickstarter) till är att ersätta de temporära rösterna med professionella ditto.

phi: det är tydligen många som frågat efter OS X support, han gick ut idag med nyheten att OS X kommer stödjas om Kickstarter kampanjen blir lyckad (dvs når 100k usd)

1
Skriv svar