Läckt film visar innehållet i Diablo III: Reaper of Souls

Robot
Medlem
Läckt film visar innehållet i Diablo III: Reaper of Souls

Adventure mode kan vara precis vad det här spelet behöver. Återstår att se

Medlem

Nu börjar det likna något

Medlem

Nära nog varje steg tillbaks mot D2 är uppenbarligen ett steg åt rätt riktning.

Tyvärr så kommer det huvudsakliga problemet med spelet aldrig åtgärdas... dess art direction. :S

Medlem
Medlem

YEAH! Nu börjar det likna något.

Skribent
Skrivet av KatOne:

Nära nog varje steg tillbaks mot D2 är uppenbarligen ett steg åt rätt riktning.

Tyvärr så kommer det huvudsakliga problemet med spelet aldrig åtgärdas... dess art direction. :S

Jag gillar grafiken, tycker den är så där härligt Blizzardiansk.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Nära nog varje steg tillbaks mot D2 är uppenbarligen ett steg åt rätt riktning.

Tyvärr så kommer det huvudsakliga problemet med spelet aldrig åtgärdas... dess art direction. :S

hur var det här ett steg närmre d2?

Medlem

Det....det ser ju faktiskt bra ut. Diablo, är det dags att säga välkommen tillbaka? Jag hoppas det, jag hoppas VERKLIGEN det!

Förstår inte riktigt hur folk inte kan gilla grafiken. Jag tycker den är jäkligt imponerande, bland det jag gillar som mest i spelet.

Medlem

Så ja, välkommen tillbaka när expansionen kommer alla ni som la ner Diablo 3, de har jobbat och hårt lagt till mycket av vad communityt frågade efter. Att de äntligen tar bort AH och tweaker dropsen resulterar i att vi faktiskt kommer att behöva spela spelet (shock!) för att få den bästa gearen. Sen saker som paragon points, en helt öppen värld and waypointa sig igenom, loot runs, bounty, enchanting, transmogify, clans/guilds, ladders m.m. jaa, äntligen ser Diablo 3 ut att vara det spel det borde varit när det kom!

Ska bli en fröjd än sänka in 900 timmar till i mina nuvarande karaktärer, speciellt nu när paragon levels är account wide!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Det här är precis vad Diablo 3 behöver! Jag kommer återvända!

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av KatOne:

Nära nog varje steg tillbaks mot D2 är uppenbarligen ett steg åt rätt riktning.

Tyvärr så kommer det huvudsakliga problemet med spelet aldrig åtgärdas... dess art direction. :S

Jag gillar grafiken, tycker den är så där härligt Blizzardiansk.

Håller med, jag gillar Blizzards artstyle. Och att man känner igen sig i Blizzards spel.


signatur

IDKFA

Medlem

Mycket nice. Givet köp såklart

MEG
Medlem

Hmm, var skeptisk från början då D3 inte levde upp till mina förväntningar men expansionen får mig att börja hoppas att Blizzard har satt rätt personer på rätt plats och fixar/reparerar Titanic, ops jag menar D3


signatur

Death is only the beginning

Avstängd
Skrivet av KatOne:

Nära nog varje steg tillbaks mot D2 är uppenbarligen ett steg åt rätt riktning.

Tyvärr så kommer det huvudsakliga problemet med spelet aldrig åtgärdas... dess art direction. :S

Blir du aldrig nöjd? Diablo måste se inte se ut som i ettan och tvåan för att ha en härlig grafik. Jag håller med admin och en annan kille. Denna grafik får en direkt att tänka på blizzard.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Nära nog varje steg tillbaks mot D2 är uppenbarligen ett steg åt rätt riktning.

Tyvärr så kommer det huvudsakliga problemet med spelet aldrig åtgärdas... dess art direction. :S

Hur kan du påstå att det huvudsakligen är art designen som gör spelet. Diversity då? Känslan av att alla Unique's kan vara bra beroende på builds? PFFT. gå och lägg dig

Medlem

Patetiska jävlar rent ut sagt! Jag har fan suttit och gnällt över WP's och det där med paragon (Lägga egna stats) Sedan betan.
Och här sitter idioterna och revealar skiten som om dom skulle vara innovativa och deras idé. Äckliga jävla svin...

Medlem
Skrivet av Rentah:

Patetiska jävlar rent ut sagt! Jag har fan suttit och gnällt över WP's och det där med paragon (Lägga egna stats) Sedan betan.
Och här sitter idioterna och revealar skiten som om dom skulle vara innovativa och deras idé. Äckliga jävla svin...

Spela inte när det kommer då? Oops, kommer du ju göra ändå så knip käft och var glad det äntligen kommer.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

MEG
Medlem

Grafiken fyller sin funktion och är stämningsfull, det jag saknar och nämndes i en annan tråd är att det saknas den där krypande skräcken, ta bara känslan i D1 när man rundade hört och där stod det en stor grupp "hundar" (minns inte vad de hette) som spottade syra, då blev man skitnödig.
Hoppas att de får till den känslan i expansionen, men av vad jag har sett hittills så lovar det gott.


signatur

Death is only the beginning

Inaktiv
Skrivet av KatOne:

Nära nog varje steg tillbaks mot D2 är uppenbarligen ett steg åt rätt riktning.

Tyvärr så kommer det huvudsakliga problemet med spelet aldrig åtgärdas... dess art direction. :S

Det är en av väldigt få saker dom lyckats med tycker jag.

Inaktiv

Spännande! Nu känns det som om jag kommer installera D3 igen och nöta lite paragonlevels!

Medlem

När jag såg waypoint-kartan tänkte jag dock direkt: Path of Exile?


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

När jag såg waypoint-kartan tänkte jag dock direkt: Path of Exile?

Men snälla någon.

Waypoints på kartor har väl funnits sedan urminnes tider.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Det....det ser ju faktiskt bra ut. Diablo, är det dags att säga välkommen tillbaka? Jag hoppas det, jag hoppas VERKLIGEN det!

Förstår inte riktigt hur folk inte kan gilla grafiken. Jag tycker den är jäkligt imponerande, bland det jag gillar som mest i spelet.

Kan inte annat än hålla med. Grafiken är sweeeet. Och nu kommer det bli lite mörkare. D3 är grymt bra, speciellt PS3 versionen. Redan lagt 200+ timmar på det

Medlem

Verkar som att Blizzard äntligen har blåst bort haschdimman och kommit tillbaka till verkligheten.

Medlem

Verkar självklart intressant men tyvärr så tänker jag inte sponsra Blizzard efter Diablo 3 fiaskot...

Medlem

fy f*n va bra de ser ut! förhoppningsvis kan jag få min riktiga diablo fix nu när det förbannade AH:t ska ner!

Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av Luciphear:

Det....det ser ju faktiskt bra ut. Diablo, är det dags att säga välkommen tillbaka? Jag hoppas det, jag hoppas VERKLIGEN det!

Förstår inte riktigt hur folk inte kan gilla grafiken. Jag tycker den är jäkligt imponerande, bland det jag gillar som mest i spelet.

Kan inte annat än hålla med. Grafiken är sweeeet. Och nu kommer det bli lite mörkare. D3 är grymt bra, speciellt PS3 versionen. Redan lagt 200+ timmar på det

Erkänner att jag är VÄLDIGT nyfiken på hur PS3(i mitt fall PS4 om det blir något?) versionen är egentligen. Har hört så mycket positivt om att konsolversionen ska vara bättre men aldrig riktigt förstått vad det är som gör det roligare på konsol än på PC?

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av robbis:
Skrivet av Luciphear:

Det....det ser ju faktiskt bra ut. Diablo, är det dags att säga välkommen tillbaka? Jag hoppas det, jag hoppas VERKLIGEN det!

Förstår inte riktigt hur folk inte kan gilla grafiken. Jag tycker den är jäkligt imponerande, bland det jag gillar som mest i spelet.

Kan inte annat än hålla med. Grafiken är sweeeet. Och nu kommer det bli lite mörkare. D3 är grymt bra, speciellt PS3 versionen. Redan lagt 200+ timmar på det

Erkänner att jag är VÄLDIGT nyfiken på hur PS3(i mitt fall PS4 om det blir något?) versionen är egentligen. Har hört så mycket positivt om att konsolversionen ska vara bättre men aldrig riktigt förstått vad det är som gör det roligare på konsol än på PC?

Tror det bara är den extrema glädjen över att Auktionhouse och andra negativa aspekter av spelet är borta. När det väl försvinner från Pcversionen (eller har det redan det?) Så kommer det säkert vara precis lika bra.

Fast jag som vill sitta i soffan och spela med godispåsen ståendes på bordet framför mig så är det riktigt gött att spela på konsol. (Jajagvetattmankanspelapcviatv:nmedmendåmåstemankrånglamedenmassasomjagslippergöraomjagspelarpåminkonsoldådenredanärinkoppladochärreadytogo!)


signatur

Everybody needs help.

12
Skriv svar