Värde på ps3 60gb?

Medlem
Värde på ps3 60gb?

Behöver lite hjälp med att värdera min trotjänare.
Har haft den sen releasen och den funkar som en klocka.
Den är inte direkt hårdkörd, första 6-7 månaderna stod den mest och samlade damm.

Den är skinnad med Detta skin

En 320gb hdd sitter i den (4 mån gammal). Original 60gb har jag kvar också.

C:a 15-20 spel i fullversion från psn ligger på disken. Samt ett flertal teman.

Har sett en del beggade 60gb gått för över 3000 på blocket, helt original utan större diskar osv.

Vad tycker ni att den är värd?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Om du laddat ned spelen från playstation store finns dom bara på din psn användare och alla teman också.

2500-3300 kr skulle jag sälja den för, men med det asubergrymma skinnet så nånstans mellan 8763-11956 kr skulle jag gissa på8)8)8)


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Jag har gjort en backup på allt och fört över det till min grabbs ps3 och alla spel funkar perfekt för honom trots att mitt konto inte ligger med på hans maskin.

Jag lägger ut den för 9k på blocket då om nu skinnet var så bra.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Det går att ha psn ja, men då får du inte radera hårddisken (hrm, svårt utträknat :huh:?

Medlem

Om jag säljer den så kommer jag inte rensa hårddisken. Bara ta bort alla användare. Eller rättare sagt huvudkontot med alla uppgifter om kontokort osv.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

det är det du behöver för spelen tror jag


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Jag köpte min refurbished i usa för ca 2100kr men då är den begränsad till bakåtkomp. med NTSC-spel. Iom är att de är eftertraktade är cirkus 3000 ett rimligt pris. Sen finns det ju alltid folk som har mer pengar än vett


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar