Gameplay från Mad Max har läckt ut

Robot
Gameplay från Mad Max har läckt ut
Medlem
Gameplay från Mad Max har läckt ut

Ryssar.... Alltid ryssar. Har KGB en spelnyhetsdivision?


signatur

Nä men, annars då?

Medlem

Taskig kvalité eller ej, det där såg inte alltför lockande ut...

Medlem
Skrivet av Cortex:

Taskig kvalité eller ej, det där såg inte alltför lockande ut...

Jag tycker det ser riktigt bra ut och förhoppningsvis lite mods på det hela till PC och det blir som ett nytt Fallout.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Hoppas man kan stänga av "hjälpmedel" så man slipper se att det finns loot i närheten. Det är ju roligare att utforska och hitta saker själv, typ.

Annars såg det helt ok ut. Kan nog bli skoj.


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Hoppas man kan stänga av "hjälpmedel" så man slipper se att det finns loot i närheten. Det är ju roligare att utforska och hitta saker själv, typ.

Annars såg det helt ok ut. Kan nog bli skoj.

Håller med helt. Det är en total synd att göra ett postapokalyptiskt överlevnadsspel - och sedan sälja in det som ett sådant - och i samma veva tvinga på spelaren stödhjul, reflexväst och blindhund.

Men ja, som Bethesda och Valve har lärt oss - har det tillräckligt bra moddstöd så kan majoriteten av alla tänkbart dåliga designbeslut förlåtas.

Medlem

Ser ju väldigt najs ut, men som vanligt är ain dummare än dummast som inte ser/hör något :/

Medlem
Skrivet av Vannulven:

Ryssar.... Alltid ryssar. Har KGB en spelnyhetsdivision?

inte för att vara ordpolis men KGB finns inte längre, upphörde 91. kan vara kul att veta det heter numera FSB (Federal Security Service of the Russian Federation, översatt från ryska)

Medlem

går ej att se filmen, privat står de.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av wallde:
Skrivet av Vannulven:

Ryssar.... Alltid ryssar. Har KGB en spelnyhetsdivision?

inte för att vara ordpolis men KGB finns inte längre, upphörde 91. kan vara kul att veta det heter numera FSB (Federal Security Service of the Russian Federation, översatt från ryska)

Jag var osäker själv. Har hört båda förkortningarna på senare tid. Första gången jag hörde FSB var ju i en bondfilm för böveln.


signatur

Nä men, annars då?

Medlem
Skrivet av Vannulven:
Skrivet av wallde:
Skrivet av Vannulven:

Ryssar.... Alltid ryssar. Har KGB en spelnyhetsdivision?

inte för att vara ordpolis men KGB finns inte längre, upphörde 91. kan vara kul att veta det heter numera FSB (Federal Security Service of the Russian Federation, översatt från ryska)

Jag var osäker själv. Har hört båda förkortningarna på senare tid. Första gången jag hörde FSB var ju i en bondfilm för böveln.

samma här! var i en film! hitman tror jag faktiskt! men de har en speldivision, det är solklart!

(Global Gaming Surveillance Agency!?!?) GGSA!

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Vannulven:
Skrivet av wallde:
Skrivet av Vannulven:

Ryssar.... Alltid ryssar. Har KGB en spelnyhetsdivision?

inte för att vara ordpolis men KGB finns inte längre, upphörde 91. kan vara kul att veta det heter numera FSB (Federal Security Service of the Russian Federation, översatt från ryska)

Jag var osäker själv. Har hört båda förkortningarna på senare tid. Första gången jag hörde FSB var ju i en bondfilm för böveln.

KGB delades upp i FSB och SVR, där FSB är ryssarnas motsvarighet till FBI och SVR motsvarigheten till CIA. Innan dess hade KGB befogenheter både inom och utanför Rysslands gränser. Sen finns ju även gamla hederliga GRU som är militära underrättelsetjänsten.

Medlem

Bra information, men nu tror jag att tråden har spårat ur.


signatur

Nä men, annars då?

1
Skriv svar