200 000 nya Rift-spelare på en vecka

Robot
200 000 nya Rift-spelare på en vecka

Trions onlinerollspel upplever en ny vår efter Steam-releasen.

#nyhetstips, #rift, #trion, #rift-storm-legion


Medlem
200 000 nya Rift-spelare på en vecka

Massiv registrering av bottar?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Rift är ett bra spel, fastän det kan vara "lite" segt att levla i slutet.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av conthox:

Massiv registrering av bottar?

Det framkommer inte i artikeln, men ökningen beror till största delen på att Trion valt att lansera Rift på Steam för en vecka sedan!


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Mest folk som bara testar det antagligen, dom ska vara glada om dom har kvar 20000 av dom efter 2 månader

Medlem

Minns att jag köpte Rift på Steam vid launch, så antar att det togs bort av någon anledning för att sedan komma tillbaks.

Hade de lagt till någon form av competitive PvP (Arena osv) hade jag kanske återkommit, men den där Warzone-grinden för att gå upp i Rank lockar inte allt för mycket. Aldrig provat PvE-delen dock.

Avstängd
Skrivet av Yabba:

Mest folk som bara testar det antagligen, dom ska vara glada om dom har kvar 20000 av dom efter 2 månader

Jag testade 20 minuter sedan åkte det fort bort från datorn, maken till segt spel har jag inte varit med om. Tyckte GW2 var segt men det är då bra mycket roligare och det är inte lika drygt att spela det.
Håller mig till GW ett bra tag till, sen får jag se om jag ids börja lira WoW igen då jag till och från saknar att spela det.

Men rift är då inget jag kommer ödsla tid på någonsin.

Medlem

kanske skulle kicka igång det igen. Köpte det ganska precis runt releasen och spelet hade potential.

Blir ett bra tidsfördriv i väntan på ps4:at.


signatur

The Emperor protects.

Medlem

Då kanske vi kan få tillbaka rollspelsservern då.

Medlem
Citat:

Genre: Fantasy, MMORPG

Skrivet av olafpawbelt:

Jag testade 20 minuter sedan åkte det fort bort från datorn,

hahahahaha


signatur

I'm a snake, follow me!

Avstängd
Skrivet av SuperTank:
Citat:

Genre: Fantasy, MMORPG

Skrivet av olafpawbelt:

Jag testade 20 minuter sedan åkte det fort bort från datorn,

hahahahaha

Du kan ju gärna få fylla i mer i din kommentar än bara (hahahahahha) syftar du på att jag bör testa mer innan jag yttrar mig eller hur menar du?

Svarar i alla fall med att, 20 minuter räcker gott och väl för att inse hur segt i alla fall rift var. Många andra kanske kräver en timma innan man får en inlevelse i liren men just rift så krävs det inte mycket.

1
Skriv svar