Sony demonterar en Playstation 4

Medlem

Sony är fan awesome!!!


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Medlem
Skrivet av Holmann:

Hade för mig att någon PS4 nyhet sa att det INTE gick att byta HDD!

Du blandar nog ihop det med att de inte har stöd för externa diskar

Medlem
Skrivet av meat4u:

Har gått från meh, till kanske, till mjoo jag borde, till jag ska aboslut köpa - Vet inte om det är marknadsföring eller bara en bra produkt.

Jag lägger mina yllevantar på en släng av båda


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Inaktiv

XBOX ONE Official Watchdog Trailer is PS4 Footage

Ska man skratta eller gråta?

XBOX 720?

http://www.youtube.com/watch?v=bRMqE9yPDpc

ELF
Medlem
Skrivet av davidrone:
Skrivet av ELF:

Alltid trevligt med en teknisk video

trots att det är en konsol det handlar om

.

Skrivet av Kerrai:

Det är imponerande hur liten maskinen är, speciellt om man tänker på att powersupplien är inbyggd.. No more jätte kloss som är ful! yaay

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=783359#extra

Den har inte inbyggd PSU

Det sitter ett batteri i.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Satheus:

Om man verkligen kan koppla in vilken sorts hdd som helst i den så kan detta bli riktigt trevligt.

precis som med ps3. förutsatt att måtten är rätt osv.

Medlem

Sony flyttar upp ribban några steg avseende innehållet i en unboxing.

Approved!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Det där gick snabbt o smidigt men ja skruva isär saker o ting brukar vara lätt, men problemen brukar uppstå när man ska skruva ihop allt...

KoP
Medlem

Poänglöst egentligen. Säger mig ingenting att någon sitter och skruvar isär en konsol eller brödrost eller whatever och visar innehållet. Blir lite trams. Är mera intresserad av att plugga in maskinen och bara köra.

Medlem
Skrivet av KoP:

Poänglöst egentligen. Säger mig ingenting att någon sitter och skruvar isär en konsol eller brödrost eller whatever och visar innehållet. Blir lite trams. Är mera intresserad av att plugga in maskinen och bara köra.

Tja, är man inte ett dugg intresserad av hårdvara så kan man göra så!

Medlem

Nu kan jag bygga min egen ps4!

Medlem

Ursäkta min okunnighet.. men vad är den där långa prylen som ligger bredvid kontrollen och basenheten på bilden?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:

Ursäkta min okunnighet.. men vad är den där långa prylen som ligger bredvid kontrollen och basenheten på bilden?

Tror du syftar på Playstation Camera

Medlem
Avstängd
Skrivet av fonsor:
Skrivet av Satheus:

Om man verkligen kan koppla in vilken sorts hdd som helst i den så kan detta bli riktigt trevligt.

precis som med ps3. förutsatt att måtten är rätt osv.

Är väl bara att sätta in vilken ssd som helst? Tycktes då se att det var en sådan hårddisk och då ska det väl inte vara någon fara?

[edit] kanske sade fel, kanske är en sata 2,5 tum hårddisk. Skallen hänger inte med riktigt då man knappt sovit och hunden väcker en.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av fonsor:
Skrivet av Satheus:

Om man verkligen kan koppla in vilken sorts hdd som helst i den så kan detta bli riktigt trevligt.

precis som med ps3. förutsatt att måtten är rätt osv.

Är väl bara att sätta in vilken ssd som helst? Tycktes då se att det var en sådan hårddisk och då ska det väl inte vara någon fara?

[edit] kanske sade fel, kanske är en sata 2,5 tum hårddisk. Skallen hänger inte med riktigt då man knappt sovit och hunden väcker en.

"PS4 is equipped with a 5400 RPM SATA II hard drive. Users can choose to install a new hard drive so long as it complies with these standards, is no thicker than 9.5mm, and is larger than 160GB"
Kom ihåg att jag läste detta i en kommentar i en annan tråd, saxade där ifrån så fråga inte om källa. men känns väl ganska rimligt.

Avstängd
Skrivet av fonsor:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av fonsor:
Skrivet av Satheus:

Om man verkligen kan koppla in vilken sorts hdd som helst i den så kan detta bli riktigt trevligt.

precis som med ps3. förutsatt att måtten är rätt osv.

Är väl bara att sätta in vilken ssd som helst? Tycktes då se att det var en sådan hårddisk och då ska det väl inte vara någon fara?

[edit] kanske sade fel, kanske är en sata 2,5 tum hårddisk. Skallen hänger inte med riktigt då man knappt sovit och hunden väcker en.

"PS4 is equipped with a 5400 RPM SATA II hard drive. Users can choose to install a new hard drive so long as it complies with these standards, is no thicker than 9.5mm, and is larger than 160GB"
Kom ihåg att jag läste detta i en kommentar i en annan tråd, saxade där ifrån så fråga inte om källa. men känns väl ganska rimligt.

Ah okej, nä det är lugnt. Jag har ingen vidare större koll inom detta. Tyckte mer bara hårddisken såg ut som en 2.5 tum så

Medlem

Någon som vet om man kan sätta i en SSD eller måste det vara en mekanisk disk?

Medlem
Skrivet av Yabba:

Någon som vet om man kan sätta i en SSD eller måste det vara en mekanisk disk?

Ja det kan du.

http://kotaku.com/upgrade-your-playstation-4-or-3-with-a-soli...

Medlem

Me likey!

Ser ut som att det saknas en massa kretsar nästan, imponerande!

12
Skriv svar