Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games

Robot
Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games

Ny konsol och nytt OS borde bädda för framsteg. Men i Mario & Sonic går evolutionen snarare bakåt och Sochi-spelet vinner varken guld, silver eller brons.

#mario-sonic-at-the-olympic-games, #mario-sonic-at-the-olympic-winter-games, #mario-sonic-at-the-london-2012-olympic-games, #sega, #nintendo, #mario-sonic-at-the-sochi-2014-olympic-winter-games, #wii-sports


Medlem
Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games

snälla spelutvecklare sluta sparka på den stakars wiiU konsolen och ge den istället en fin massage =_= skit som det här är just vad som tynger ner den


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

1+1=3


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Nintendo kanske skulle behöva lite mera press på sig, om de inte redan har det. Visst kanske de har ekonomiska marginaler för att floppa WiiU och ytterligare 3 konsoler efter det, men vafan dags att tänka nytt och tänka WiiU inte Wii.

Säger som ovan, utvecklare, sluta sparka på WiiU som en död häst och ge den lite kärlek istället. Och gå inte in i en ny relation med för mycket bagage

Medlem

Känns lite som att recensenten verkligen har bestämt sig för att (halv)såga spelet och gett sig den på att hitta allt som går att klaga på och förstora upp det i ett charmigt, harmlöst och gulligt litet partyspel istället för att njuta lite av spelet.

Medlem
Skrivet av Banjo:

Känns lite som att recensenten verkligen har bestämt sig för att (halv)såga spelet och gett sig den på att hitta allt som går att klaga på och förstora upp det i ett charmigt, harmlöst och gulligt litet partyspel istället för att njuta lite av spelet.

Känns lite som att kommentarskribenten verkligen har bestämt sig för att (halv)såga texten och gett sig den på att se recensentens åsikter som förutfattade meningar och förstora upp det istället för att njuta lite av en välskriven och saklig recension.

Medlem

Jag antar att den här spelserien ändå säljer en del trots bristande spelmekanik eftersom de har gjort fyra stycken nu och nörden inom mig kan förstå varför. Tv-spels-crossovers är awesome.

Inaktiv

Ju fler kockar desto sämre soppa.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Inaktiv
Skrivet av cute_ninja:

snälla spelutvecklare sluta sparka på den stakars wiiU konsolen och ge den istället en fin massage =_= skit som det här är just vad som tynger ner den

Tycker att Nintendo ska tänka lite också, många med mig gillar Nintendo men många ogillar också deras val av styrkontroll,

hade man kunnat spela alla wii u spel med vanlig handkontroll också då hade dom säkerligen sålt mer konsoller och spel.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Rocky Dennis:
Skrivet av Banjo:

Känns lite som att recensenten verkligen har bestämt sig för att (halv)såga spelet och gett sig den på att hitta allt som går att klaga på och förstora upp det i ett charmigt, harmlöst och gulligt litet partyspel istället för att njuta lite av spelet.

Känns lite som att kommentarskribenten verkligen har bestämt sig för att (halv)såga texten och gett sig den på att se recensentens åsikter som förutfattade meningar och förstora upp det istället för att njuta lite av en välskriven och saklig recension.

Fjantig, provocerande kommentar.

Jag sågade inte texten, den var välskriven på sitt sätt, men jag tyckte att i stort sett all kritik kändes rätt sökt. Jag har inte skrivit att recensenten haft förutfattade meningar, däremot skrev jag att jag fick intryck av att recensenten redan bestämt sig för att ge spelet ett lågt betyg och sedan tagit i så mycket som möjligt för att klaga över saker som framstår som småsaker.

1
Skriv svar