Markus "Notch" Persson i amerikansk talk show

Robot
Markus "Notch" Persson i amerikansk talk show
Medlem
Markus "Notch" Persson i amerikansk talk show

Äter han up alla pengar eller ?

Medlem

Hehe, "i'm a janitor"

Medlem

Konstig intervju, klarade inte ens av att se hela. Känns som om Craig inte vet nånting utan det är mer som ett samtal man för när man träffas första gången och minglar lite.

Medlem

Han hade nog ätit upp sina egna pengar också om de var gjorda av choklad

Medlem
Skrivet av neocon:
Skrivet av Sebbepojken:

...det är mer som ett samtal man för när man träffas första gången och minglar lite.

Låter väl trevligt?

Ja, för dom två ja. Men som tittare kan man ju vilja förvänta sig mer underhållning/vettigare frågor och inte behöva titta på saker som "Jaha, är du inte från Malmö?! Det var inte det som stod när jag googlade dig för en kvart sen!"

Medlem

vart är haaattteeennn

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Konstig intervju, klarade inte ens av att se hela. Känns som om Craig inte vet nånting utan det är mer som ett samtal man för när man träffas första gången och minglar lite.

Ferguson har en lite annan stil än många andra.
Det är mycket mer avslappnat och mer av ett samtal mellan två personer istället för PR-intervjuer som t.ex Leno och Letterman brukar köra med.

Medlem

Hehe, jag tycker intervjun hade en underbart avslappnad skön känsla helt igenom.

Kändes inte så scriptat, vilket jag tycker är mycket trevligare i en talk show.

Medlem

Han är ju för skön..

Medlem

Spotta nästan ut maten när jag såg detta..

Medlem

Tycker det var bland det bästa från en talk-show jag sett, någonsin. Och själv tycker jag faktiskt att Craig hade gjort rätt bra research. Han visste nog svaren på frågorna innan han ens frågade dem, och säkert förstod han att notch flyttat till Stockholm.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av neocon:
Skrivet av Sebbepojken:

...det är mer som ett samtal man för när man träffas första gången och minglar lite.

Låter väl trevligt?

Ja, för dom två ja. Men som tittare kan man ju vilja förvänta sig mer underhållning/vettigare frågor och inte behöva titta på saker som "Jaha, är du inte från Malmö?! Det var inte det som stod när jag googlade dig för en kvart sen!"

va fan det skiter väl jag som tittare fullståndigt i jag tittar mycket hellre på sån här avslappnad konversation, även om man märkte av en hel del scriptningar ... malmö grejen var ju skitdålig, men aja resten av intervjun var ju hur kanon som helst

Medlem

Ganska stelt, gillade dock när Notch nekade till att vara utvecklaren till Minecraft och det hela var ett missförstånd.

Medlem
Skrivet av Menige_Erik:

vart är haaattteeennn

Man får inte ha hatt på sig inomhus, Erik lille.

Medlem
Skrivet av MarskalkSimon:
Skrivet av Menige_Erik:

vart är haaattteeennn

Man får inte ha hatt på sig inomhus, Erik lille.

LILL ERIK!

Medlem
Skrivet av pippen1001:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av neocon:
Skrivet av Sebbepojken:

...det är mer som ett samtal man för när man träffas första gången och minglar lite.

Låter väl trevligt?

Ja, för dom två ja. Men som tittare kan man ju vilja förvänta sig mer underhållning/vettigare frågor och inte behöva titta på saker som "Jaha, är du inte från Malmö?! Det var inte det som stod när jag googlade dig för en kvart sen!"

va fan det skiter väl jag som tittare fullståndigt i jag tittar mycket hellre på sån här avslappnad konversation, även om man märkte av en hel del scriptningar ... malmö grejen var ju skitdålig, men aja resten av intervjun var ju hur kanon som helst

Jag har inget emot att den är avslappnad. Det jag tyckte var besvärligt var att Craig inte var påläst för fem öre. För mig inger det en känsla av respektlöshet att värden inte kan något om sin gäst (men om det är hans intervjustil är det väl tur att jag inte följer hans program). Det jag menade med min ursprungligt citerade kommentar var att det känns som om Craig lär känna Notch istället för att ställa relevanta och insatta frågor till honom (vilket kan göras på ett avslappnat sätt).

Medlem

Haha, så skön intervju
Visserligen inte Minecraft fan men stolt över Notch!

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Det jag menade med min ursprungligt citerade kommentar var att det känns som om Craig lär känna Notch istället för att ställa relevanta och insatta frågor till honom (vilket kan göras på ett avslappnat sätt).

Det är väl poängen, också. PR-intervjuer är tråkiga. Craigs intervjuer brukar vara personliga samtal mer än något annat, och inget fusk med frågor han skrivit ner på lappar (därav det symboliska i början med att riva sönder papperslapp och slänga bort det, för att signalera att det är ett oscriptat samtal). Craig är annorlunda på det sättet jämfört med majoriteten av andra talk show-hosts. Stilen faller säkert inte alla i smaken heller.

Medlem

Fergusson är lätt den bästa programledaren efter Christer.

Inaktiv

Han svälter ju inte iaf.

Medlem

"Tomorrow's just your future yesterday" Craig o Geoff är sköna!

Vart överraskad när jag såg nyheten

Medlem

Haha, tyckte intervjun var störtskön. Härligt att se något annorlund från alla andra jäkla talk shows som är samma sak hela tiden.

Medlem
Skrivet av Nimafor:

Hehe, jag tycker intervjun hade en underbart avslappnad skön känsla helt igenom.

Kändes inte så scriptat, vilket jag tycker är mycket trevligare i en talk show.

Håller helt med! Tycker dessutom att Notch skötte sig riktigt bra för att vara så ovan vid situationen.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Sebbepojken:

Konstig intervju, klarade inte ens av att se hela. Känns som om Craig inte vet nånting utan det är mer som ett samtal man för när man träffas första gången och minglar lite.

Craig sysslar inte med vanliga intervjuer, så det är föga förvånande att du blev besviken om det var en sådan du sökte.

Medlem

Jag ser ofta på Craig Ferguson's show. Snacka om otippat när Notch dök upp i rutan Craig är grym, han verkar få de flesta gästerna att känna sig bekväma.

Medlem
Skrivet av s3ng:
Skrivet av MarskalkSimon:
Skrivet av Menige_Erik:

vart är haaattteeennn

Man får inte ha hatt på sig inomhus, Erik lille.

LILL ERIK!

https://www.youtube.com/embed/PZdS68NhiZU

Tiotusen kronor för tjugotusen vikta kartonger!

Inaktiv
Skrivet av Kapte_Mattias:

Äter han up alla pengar eller ?

Tror du att man går upp i vikt av att äta pengar?
Hans vikt är ju dessutom otroligt relevant i sammanhanget.

Medlem
Skrivet av Glaset:
Skrivet av Kapte_Mattias:

Äter han up alla pengar eller ?

Tror du att man går upp i vikt av att äta pengar?
Hans vikt är ju dessutom otroligt relevant i sammanhanget.

Han är väl sur för han inte kom på och gjorde Minecraft.

When all else fails, mock the fat guy.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar