Så fungerar Xbox One Dashboard

Inaktiv

DET SUGER,KAOS.INGEN ORDNING OCH REDA:down:

Medlem

Good stuff Xbox one ser smidigt ut.

Alt+tab på pc går inte jämföra med, xbox one gör tabbandet mellan spel och annat mycket snabbare,. Iaf jämfört med windows 7;(2600k@4;2 16gb ram gtx 650;). Windows 8 har jag inte provat än men dom som har säger 8 är bättre, snabbare o smartare

Till er whiners, sluta med drogerna, avgifta er och se sen videon innan ni skriver..

Medlem
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av WardonE:
Skrivet av Morlizer:

Det de kallar för "Magic" kallas Alt-Tab på min PC

Ja och du är så jävla cool för det också, här får du en kaka!

Alltid ska någon hitta de dummaste anledningarna till att klaga på Xbox One. Jag slår vad om att du är en sån där "PC MASTER RACE" kille. Dessutom så förstår jag inte varför du klagar på det när man kan byta med Xbox knappen på kontrollen också. Alltså är detta med rösten en helt frivillig sak och ÄNDÅ SKA du försöka se det ur en negativ synvinkel.

Du verkar inte fatta någonting. Är du överkänslig pga att det har varit mycket negativet runt xbox one? Då tycker jag du ska ta tio djupa andetag, lugna ner dig och läsa vad jag skrivit. Jag är inte PC master race för jag äger alla konsoler utom Nintendos och jag har förbokat Xbox One. Jag tycker det blåser upp en så självklar sak som att byta mellan några appar för magic. Jag välkomnar funktionen men jag störde mig på ordet "magic". Är det så svårt att fatta? Sluta vara så känsliga.

För oss konsolspelare som aldrig kunnat tabba förut så ÄR detta magi!

12
Skriv svar