Champions Online spelare på FZ.se

Medlem
Champions Online spelare på FZ.se

Jag känner mig lite intresserad av att veta vilka här på FZ som spelar Champions och era users så man ev. kan hitta några att lira lite med.

Fritt fram att adda mig iaf, mitt account heter kinne likaså min main som är en stor hulktroll liknande tank

Medlem

Male-man@PiDuT
Lien@PiDuT

Det är de två karaktärerna jag har spelat med sofar


signatur

- PiDuT

Inaktiv

account: hardoxx
gubbe: hardox

har bara kört till lvl 6 än sålänge och inte riktigt bestämt mig för vilken klass jag ska köra än.. kör claw just nu, o det är riktigt fett men jag är lite bekymrad hur det ska gå i pvp som melee.

Medlem

vid lvl9-10 så får man prova hero games för första gången och är en bra grej att köra för att se om man gillar o köra den specifika builden i pvp.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Kourni@Kour

Försöker få till någon form av support/healer build. Går helt okej tycker jag.

Medlem

Hillo!

perseus prime@blackmoor

tachion prime@blackmoor

sunkigt dock att jag inte fått min skiva från play.com än. Har spelat på ångor, som dock tar slut ikväll :(.

Men sen så

Medlem
Skrivet av Lyrisius:

Hillo!

perseus prime@blackmoor

tachion prime@blackmoor

sunkigt dock att jag inte fått min skiva från play.com än. Har spelat på ångor, som dock tar slut ikväll :(.

Men sen så

Alla som har beställt från play har fått det försenat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Lyrisius:

Hillo!

perseus prime@blackmoor

tachion prime@blackmoor

sunkigt dock att jag inte fått min skiva från play.com än. Har spelat på ångor, som dock tar slut ikväll :(.

Men sen så

Alla som har beställt från play har fått det försenat.

Jo jag vet...snackat med lite blandat folk. En teori var att det berodde på deras postal strike förra veckan. Påverkade bara vissa delar av UK.

Medlem
Medlem

Gagoff@Gagoff

Medlem

Yujiro@ariola dock kan jag inte spela för play.com är idioter.

Medlem

Har ni fått erat spel från play.com? Det har inte jag! Jävla skitföretag

Medlem

Jag är ingen hardcorespelare men kan tänka mig att spela lite missions med andra.

Angry Faith@Smallen

Medlem

volred@scream112

tror det räcker, för när man väl blivit vän så ser man alla char som personen sedan spelar med har jag förstått.

Inaktiv

rappakalja@rappakalja is mah name!

lvl 8 at the moment

1
Skriv svar